smerter.. IGJEN!

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
I går hadde jeg og sambo sex for første gang siden vi fant ut at jeg var gravid... Under sexen gjorde det ikke noe vondt, og var bare fint. Så gikk jeg på toalettet og sovnet igjen. Men så våknet jeg en 1-1 1/2 time seinere, så hadde jeg så FORJ***** vondt! Det stramma seg i magen, krampa seg i korsryggen, og brant og ilte ned i lysken.. spesielt på venstre side.. Jeg gikk og tissa, så la jeg meg igjen, men smertene bare økte.. Så blei jeg kvalm, og løp ut på do og kasta opp og skeit på en gang, og hold på å svime av..
Det gikk over etter ca 20 min.. Men fyttikatta så vondt!!! Jeg var helt våt i håret da jeg var ferdig, og bare lå og frøys..!
Noen som har lignende erfaringer...?

Blir så redd..
Har ikke noe vondt nå, eller tidligere idag.. Ikke blødd heller..!

høres jo litt kynner aktig ut;)

Jammen man skal vel ikke ha kynnere så tidlig??
Og hvis det er kynnere, fyttipokkern.. da begynner jeg og grue meg til fødsel ass :P

under selve akten vil jeg tro at det gjør vondt pga at du ikke har vært skikkelig påtent...

vi forsøkte oss på en akt i går... og må si fyttigrisen NEVER agian... så der kverket jeg sexlysten min. og løp på do... jeg og kastet opp... :(

vi har heller ikke hatt sex siden vi fant det ut.... virker ikke akkurat som om sambo har lyst heller. Kanskje han er redd for å ødelegge noe... aner ikke[>:]

Uffdet hørtes ikke noe særlig godt ut...[&:] Aner ikke hva det kan være eller om det han noen forbindelse med sex.. Dytter og håper noen kan svare! [:)]

er med på å dytte jeg også, har ingen svar desverre:(

tror ikke dette hadde så mye med samleie å gjøre, men at livmoren din vokser.

Jeg våknet en natt jeg også med noen h....etes smerter, lå bare å vrengte meg og hylgrein, men det gikk over og ikke merket noe så kraftig etter det.. [:)][:)][:)]

Back
Topp