Smerter i venstre side rygg og mage

Etterpåklatten2017

Flørter med forumet
har har veldig vondt i venstre side av magen og ryggen det siste døgnet, kommer spesielt etter jeg har vært på do og tisset, og gjør vondt i flere timer etterpå. Jm hadde steng så prøvde å ringe legen men der var det fult så fikk ikke no time. Noen flere som har hatt det sånn å vet hva det er?

Anbefaler deg å levere en urinprøve først og fremst. Dra omså på legevakta

Må bli legevakta itilfelle, alt annet er jo stengt til tirsdag. Men går som regel over etter noen timer, så kommer det tilbake etter jeg har tisset

Jeg hadde samme greia for en stund siden. Kom ikke etter jeg hadde tisset, men var der konstant ei hel natt. Var hos legen dagen etter som trodde det kunne være nyrestein/grus. Fikk beskjed om å drikke masse vann.

Det kan høres ut som at du kan ha pådratt deg nyrebekkenbetennelse kanskje.

Tror jeg ville tatt en tlf til legevakta og spurt, og kanskje stukket innom med urinprøve hvis det er mulig. God bedring :)

Var innom med en urinprøve i går kveld, alt så fint ut på urinprøven,fikk også høre på lillle prinsessa. Han mente det kunne komme av at jeg er veldig forstoppet. Har nesten ikke gjort nr 2 siden jeg ble gravid.

Var innom med en urinprøve i går kveld, alt så fint ut på urinprøven,fikk også høre på lillle prinsessa. Han mente det kunne komme av at jeg er veldig forstoppet. Har nesten ikke gjort nr 2 siden jeg ble gravid.

Å da er vi i samme båt! Det er helt forferdelig!

Back
Topp