smerter i venstre side på magen

lillechu

Forelsket i forumet
Noen som har erfaringer og som vet hva det kan være? kjennes ut som luftsmerter, men går liksom ikke over, selv etter dobesøk. Hatt vondt i over et døgn nå.

Smertene sitter i venstre side, ikke ved babyen, men langt ut på siden. Lurer på om det har noe med at ting flytter på seg inne i der eller om det kan ha noe med urinveiene å gjøre?

Tusen takk for tanker og erfaringer som deles :)

Hørtes ikke godt ut! Kan det være ligamentsmerter? at båndene i livmoren strekker seg? Jeg kjenner det veldig godt i perioder, kan gjøre skikkelig vondt..

Om det bekymrer deg, kan du jo ringe føden å rådføre deg!
håper det går fort overemoticon

Høres veldig ut som smertene jeg har, har hatt det i over en mnd. Og det er verst på natten. Skal på kirurgisk poliklinikk til undersøkelse, etter anbefaling fra gynekolog. Kan forresten nevne at jeg fikk påvist urinveisinfeksjon, men det var da en måned etter smertene startet, og alle prøver fram til nå har ikke vist tegn til uvi. Smertene har faktisk blitt mildere/ mindre intens etter at jeg begynte på antibiotika.

Tenker det samme som till. Er du usikker så sjekk det opp. Jeg hadde fryktelige mye sånne smerter sist, og ble beroliget av legen min.

Back
Topp