Smerter i underlivet

na78

Flørter med forumet
Nå i helga har jeg hatt en sånn sviende følelse i underlivet.
Ikke hele tiden, men ofte når jeg står og går.
Det svir akkurat som det gjør når man har urinveisinfeksjon. Men jeg tror ikke det er det jeg har, for det svir ikke når jeg tisser. Er også en sånn pressende følelse der nede.
Hva i all verden er dette? Er det hodet hans som fester seg? Jeg går inn i uke 32 i dag.

Har også hatt mye mensmurringer i løpet av de siste ukene, spesielt om natta og om morgenen. Er det normalt?

Det kan være urinveisinfeksjon selv om det ikke svir når du går på do, så jeg ville ha levert en prøve på legekontoret i morgen ;)

Den pressende følelsen kan godt være babyen som synker lenger ned i bekkenet. Ikke unormalt det når man har kommet så langt i svangerskapet :)

Mensmurringene er ofte et tegn på modning og kommer også hyppigere nå mot slutten - kroppen begynner å gjøre seg klar til fødsel. Har mye av dette selv også, både dag og natt. Helt normalt :)

Jeg ville gått til legen og tatt en urinstix i morgen. Jeg holder på med min andre antibiotikakur i løpet av en måned på grunn av urinvegsinfeksjon. Og symtomene er ikke like som når jeg ikke har vært gravid. Jeg har ikke hatt noe svie ved vannlatning, heller litt sår/svie generelt i underlivet, samtidig som jeg har hatt mens murringer og litt tyngde følelse...

Jeg tok rådet deres og dro til legen med en urinprøve i dag.
Den var helt fin, så jeg har heldigvis ikke urinveisinfeksjon.
Men hva det da kan være for noe, fikk jeg ingen forklaring på. Det visste de rett og slett ikke.

Jeg får se det an en dag eller to til. Hvis det ikke gir seg, så får jeg ta en telefon til jordmor og spør om hun vet hva det er. Det er jo skikkelig ubehagelig!
Men mistenker egentlig at det bare er mageboeren min som trykker på blæra...

Jeg tok rådet deres og dro til legen med en urinprøve i dag.
Den var helt fin, så jeg har heldigvis ikke urinveisinfeksjon.
Men hva det da kan være for noe, fikk jeg ingen forklaring på. Det visste de rett og slett ikke.

Jeg får se det an en dag eller to til. Hvis det ikke gir seg, så får jeg ta en telefon til jordmor og spør om hun vet hva det er. Det er jo skikkelig ubehagelig!
Men mistenker egentlig at det bare er mageboeren min som trykker på blæra...

Det var bra det ikke var urinveisinfeksjon da :)
Kan jo rett og slett bare være et modningstegn. Det skjer jo så mye rart nede i den regionen nå mot slutten, så er vel ikke helt usannsynlig. Men hør med jordmor om du fortsatt er usikker, hun bør nå kunne gi deg et ordentlig svar ;)

Her har jeg hatt litt svie/ trykk i underlivet! Var på sjekk på torsdag, egentlig for noe annet men ba han sjekke dette også, og da var det en liten soppinfeksjon! Ikke noe farlig, helt normalt!:)

Godt det ikke var uvi :) Ikke godt å si, kan godt være modning, men lurt å høre med jm om det ikke gir seg og du lurer :)

Back
Topp