Smerter i underlivet/korsrygg

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Jeg får intense smerter i korsrygg og foran i underlivet og ned i lysken flere ganger i løpet av dagen nå. Er stort sett mest på ettermiddagen. Smertene er såpass at hvis jeg kjører bil så må jeg stoppe. Kaldsvetter og blir kvalm. Kjennes egentlig ut som rier.. Har vært på gu og tatt allverdens med prøver, og ultralyd som ikke viste noe galt (har en historie med pcos, som på mirakuløst vis er borte! ). Jeg blir redd for å ferdes ute, tilfelle smertene kommer. Spesielt når jeg er med pasienter.. :(

Prolaps?

Ikke bekkenløsning, har ikke vært gravid på halvannet år :P Smertene kommer i tak, ikke hele tiden. Bygger seg opp akkurat som rier, og går over etter noen minutter. Kommer gjerne mellom 5-10stk med ca 10min mellomrom.. Har vært rolig hittil idag heldigvis..

Ikke bekkenløsning, har ikke vært gravid på halvannet år :P Smertene kommer i tak, ikke hele tiden. Bygger seg opp akkurat som rier, og går over etter noen minutter. Kommer gjerne mellom 5-10stk med ca 10min mellomrom.. Har vært rolig hittil idag heldigvis..
Nyrestein?

Har vært inne på tanken om det kan være nyrestein, eller nyregrus. Kan jo minne om slike smerter etter hva som blir beskrevet. Men jeg bet at mange ringer sykebil når de får disse anfallene, men det har jeg ikke vært inne på tanken på engang. Men nå har jeg hatt mye smerter mtp cyster tidligere, så er mulig jeg er tolerant. Vet ikke..

Har vært inne på tanken om det kan være nyrestein, eller nyregrus. Kan jo minne om slike smerter etter hva som blir beskrevet. Men jeg bet at mange ringer sykebil når de får disse anfallene, men det har jeg ikke vært inne på tanken på engang. Men nå har jeg hatt mye smerter mtp cyster tidligere, så er mulig jeg er tolerant. Vet ikke..
Det kan jo være du har høy smerteterskel;) ville absolutt tatt det opp med lege. Problemet er jo at nyrestein/nyregrus ikke påvises alltid på ultralyd. Bør ta ct for å påvise.

Back
Topp