Smerter i skambeinet - kun gravide?

Jordbærmamma

Forelsket i forumet
Er det kun gravide som kan ha smerter i skambeinet eller er det tilfelle at "ikke" gravide også kan ha det? Og dette med stikking/kløe i brystene og ekkel smak i munnen som ikke forsvinner, sånn smak man får etter tannlege besøk? Jeg pusser tennene flere ganger daglig nå pga dette her, den forsvinner liksom aldri :-/ Er det vanlig for "ikke" gravide også? De to gangene jeg har vært gravid har jeg hatt det med brystene når jeg har vært gravide med de. Er 7 dpo og testene viser selvfølgelig negative, det er jo veldig tidlig :-/

Er det kun gravide som kan ha smerter i skambeinet eller er det tilfelle at "ikke" gravide også kan ha det? Og dette med stikking/kløe i brystene og ekkel smak i munnen som ikke forsvinner, sånn smak man får etter tannlege besøk? Jeg pusser tennene flere ganger daglig nå pga dette her, den forsvinner liksom aldri :-/ Er det vanlig for "ikke" gravide også? De to gangene jeg har vært gravid har jeg hatt det med brystene når jeg har vært gravide med de. Er 7 dpo og testene viser selvfølgelig negative, det er jo veldig tidlig :-/

Den ekle smaken hadde jeg ikke.med nr 1, men får det solid etter jeg har spist pinjekjerner omtrent :p

Stikking i brystene har jeg hatt uten å være gravid også, men ikke så tidlig som 7 dpo :)

Det er jo tegn på graviditet, men jeg har opplevd f.eks lett kvalme i forbindelse med PMS ei uke før mens. Jeg har vondt på skambenet, det er bekkenløsningssmerter liksom. Fikk det før uke 20 med nr 2 og helt fra start med nr 3. Var sånn jeg skjønte jeg var gravid ca 7 dpo med han :) De gangene jeg har vært gravid har jeg "visst" det, men før sommeren da vi ikke prøvde så opplevde jeg å kjenne på veldig mye rart fordi jeg ønska så sterkt at det skulle skje til tross for hoppe av i svingen :-p Men da slo jeg meg til ro med en negativ test. Blir spennende å se om du og er gravid :)

Den ekle smaken hadde jeg ikke.med nr 1, men får det solid etter jeg har spist pinjekjerner omtrent :p

Stikking i brystene har jeg hatt uten å være gravid også, men ikke så tidlig som 7 dpo :)

Det er sikkert forskjellig fra person til person og graviditet til graviditet :-)
Har ikke spist noe "nytt" som tilsier at den skal være sånn! Men jeg vet virkelig ikke lenger hva jeg skal tro :-( Samme med de smertene i skambeinet, aldri kjent de før ikke som jeg kan si nå i farten hvertfall, kjennes ut som en kniv som stikkes :-/

Det er jo en del symptomer på graviditet og mens som kan være litt like.
Selv har jeg jevnt hatt symfysesmerter i forbindelse med menstruasjon etter kraftig bekkenløsning for 8 år siden f,eks.
Men du er veldig tidlig, om symptomene er der ville jeg testet igjen senere :)

Det er jo en del symptomer på graviditet og mens som kan være litt like.
Selv har jeg jevnt hatt symfysesmerter i forbindelse med menstruasjon etter kraftig bekkenløsning for 8 år siden f,eks.
Men du er veldig tidlig, om symptomene er der ville jeg testet igjen senere :)

Jeg reagerte på den smaken i munnen, spesielt, den har jeg aldri hatt før :-/ Men får bare vente å se :-) Takk for svar :-)

Jeg reagerte på den smaken i munnen, spesielt, den har jeg aldri hatt før :-/ Men får bare vente å se :) Takk for svar :)

Hvis det er den jeg tenker på er den ganske typisk gravid ja, har ikke kjent den ellers jeg heller iallefall :)
Krysser fingre for at du får positiv innen noen dager =)

Hvis det er den jeg tenker på er den ganske typisk gravid ja, har ikke kjent den ellers jeg heller iallefall :)
Krysser fingre for at du får positiv innen noen dager =)

Det er nok den vi begge tenker på vil jeg tro. Har hatt den kun når jeg har vært gravid :-/ Fikk påvist uvi i går, men det har jeg hatt en del ganger og den forklarer vondt i magen men ikke kvalmen, svimmelhet og den smaken f eks. Heller ikke trøttheten. Men nå har jeg fått graviditets testene i posten så nå kan jeg teste når det nærmer seg ikm. Kanskje allerede i helgen.

Symptomene kan være like, ja. Nå ser jeg bort fra alle symptomer unntatt en positiv test.

Back
Topp