Smerter i ryggen

Bkno5689272

Blir kjent med forumet
Noen som vet om det kan være at det er noe som er på gang her? Har hatt sånne vonde bølger i ryggen hele dagen, og de smertebølgene gir seg ikke. De går oppover og nedover..Hadde ikke noe sånt med mitt første barn [emoji21][emoji26] er 39+5 i dag.

Det er jo et tegn på rier muligens. Noen får smertene i ryggen. Jeg hadde ganske intense smerter i ryggen da det begynte med åpningsrier sist jeg fødte.

Det er jo et tegn på rier muligens. Noen får smertene i ryggen. Jeg hadde ganske intense smerter i ryggen da det begynte med åpningsrier sist jeg fødte.
Var det sånne smerter som var midt på ryggen og gikk oppover og nedover, eller bare nede i korsryggen?

Modning sikkert :) så kanskje snart fødsel :)

Var det sånne smerter som var midt på ryggen og gikk oppover og nedover, eller bare nede i korsryggen?

Riene startet i magen sist, også stakk de i korsryggen da jeg begynte å få åpning, mer enn det husker jeg ikke dessverre:P

Jeg har også smerter som kommer og går i korsryggen samtidig med "menssmerter" i magen. Men de roet seg veldig etter et bad da... håper det betyr noe er på gang snart! Fikk iallefall fingen ut til å pakke fødebagen!! ;-)

Back
Topp