Smerter i ryggen og magen

Tuppelura92

Glad i forumet
I dag så har jeg hatt så ekstremt vondt nederst i både magen og ryggen. Har vært ute å kjørt med mamma, og hver gang henne har svingt, bremset eller kjørt over en fartsdump har det bare vært enda værre :( veit ikke hva jeg skal gjøre :( skulle liksom kose oss hjemme i dag med god middag og hygge med kjæresten i kveld :( men nå vil jeg jo bare ligge å gråte :(

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har også hatt vondt i magen og ryggen i hele dag. Håper det går over eller at det er starten på fødsel.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

stakkars deg! jeg synes det er skikkelig ubehagelig for tiden å kjøre bil, føler jeg får kynnere hele tiden!

Åh det der hørtes ut som meg da jeg var i begynnelsen av fødselen håper den starter snart for deg så du slipp å ha vondt eller at smertene nå har forsvunnet :) hvordan går det med deg nu?:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Høres ut som line kynnere. De blir værre jo større du blir med bebisen i magen. :-p

Åh det der hørtes ut som meg da jeg var i begynnelsen av fødselen håper den starter snart for deg så du slipp å ha vondt eller at smertene nå har forsvunnet :) hvordan går det med deg nu?:)

Det har blitt litt bedre, men det kommer å går litt nå hvertfall :) men kjenner jeg gjerne vil få lov til å føde snart :)
Gratulerer med jenta :) koser du deg? :)

Det har blitt litt bedre, men det kommer å går litt nå hvertfall :) men kjenner jeg gjerne vil få lov til å føde snart :)
Gratulerer med jenta :) koser du deg? :)
Storkoser meg med pia men sliter litt med amming men det skal jeg få styr på her på sykehuset :) sender over litt fødestøv til deg :D krysser fingrene for en fin fødsel for deg :p

Storkoser meg med pia men sliter litt med amming men det skal jeg få styr på her på sykehuset :) sender over litt fødestøv til deg :D krysser fingrene for en fin fødsel for deg :p

Så fint :) du får det sikkert til snart :) fødestøv mottas med stort takk :D håper det snart kan være min tur :D

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp