Hei, noen andre som har smerter i korsrygg? Er ikke mye men det kom i natt. Ikke veldih vondt bare ubehaglelig, nesten som ved mensen
er dette normalt eller kan det være start på abort?
er dette normalt eller kan det være start på abort?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er dette normalt eller kan det være start på abort?Tusen takk, ble litt roligere nå! Får kontakte lege om det blir kraftige smerter daHei! Jeg sliter mye med vondt i korsryggen... Har egentlig gjort det siden før jeg fikk positiv test. Noen ganger er det som mensmurring, andre ganger kjennes det annerledes utJeg var på tul på onsdag og tok det opp med legen jeg hadde. Hun sa at det ikke var grunn til bekymring så lenge det ikke er kraftigere! Da jeg hadde en SA i fjor hadde jeg kraftige menssmerter i korsryggen som ble sterkere og vedvarte og hadde samtidig blødning
Er du bekymret kan du jo ringe legen din, men for meg er det normalt å ha murringer i korsryggen, vært sånn begge gangene jeg har vært gravid før![]()
Er ikke mer enn stikkninger egentligTrodde det i grunnen var vanlig med murring, men ikke vonde smerter...![]()
Så bra, tror ikke det er uvanligEr ikke mer enn stikkninger egentlig![]()