Smerter i rygg

Viktoria90

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hei! Jeg har fryktelig vondt i venstre side av ryggen, er som krampe og sting samtidig. På TUL fikk jeg vite at morkaka ligger mot ryggen min, og nå er jeg litt hysterisk om det kan ha en sammenheng? Har tatt en paracet, og tør ikke ta mer. Noen som har hatt lignende smerter i ryggen? Overnervøs førstegangs..

Det kan hjelpe med å ta noe kaldt på, ellers ville jeg oppsøkt en kiropraktor og kanskje bassengtrening? Masse god bedring. Jeg også sliter med det samme. Forsøk å ikke ta så mye Paracet hvis du klarer å holde ut da:) håper du raskt blir bedre!

Det kan hjelpe med å ta noe kaldt på, ellers ville jeg oppsøkt en kiropraktor og kanskje bassengtrening? Masse god bedring. Jeg også sliter med det samme. Forsøk å ikke ta så mye Paracet hvis du klarer å holde ut da:) håper du raskt blir bedre!

Jeg prøver å la være, men hadde så vondt at jeg ble kvalm og svimmel, og skulle på jobb, så måtte ta en paracet. Mulig jeg må ta en tur i bassenget på treningssenteret om det ikke gir seg. Men tusen takk for gode ord :-* <3

Jeg prøver å la være, men hadde så vondt at jeg ble kvalm og svimmel, og skulle på jobb, så måtte ta en paracet. Mulig jeg må ta en tur i bassenget på treningssenteret om det ikke gir seg. Men tusen takk for gode ord :-* <3
Off stakkar:( ikke noe kjekt i det hele tatt. Føler med deg. Håper at bassengtrening kan hjelpe deg. Min kiropraktor sier at det avogtil kan hjelpe med noe kaldt der du har vondt hvertfall. Masse god bedring, så dumt å få det så tidlig. Håper det gir seg!

Back
Topp