Smerter i rygg og venstre lår?????

akita24

Flørter med forumet
Går inn i min 35.uke på torsdag og har idag hatt smerter i korsrygg og venstre lår og enormt mye press, kynnere og stikking der nede...noen som vet hva dette kan være?Har i tillegg hatt mer utflod en jeg til vanlig har hatt?

E smerten i beine konstant eller kommer de me jevne mellomrom??
Va veldi plaga me smerta i venstre låret for et par uke sia, plutseli va d som om noen sendte sterke støt av nåkka slag ijænnom beinet, ned fra hofta og ut ijænnom lårbeinet.. Va sånn at æ ikkje klarte å stå på foten, skikkeli VONDT!![&:]
Mange som sa te mæ da at d mest sannsynli va beibien som lå slik at den pressa på ei nerve..
Etter ei lita stund forsvant de her smerten heilt!!

De kommer med jevne mellomrom her...å e sånn sliten ondt i korsryggen..uff,tungt å være gravid nu,måtte vært så heldig som de som ikke har nåkka plaga[:D]Men,men.. e ikke så lenge igjen nu da heldigvis[:D]

Vil si meg enig med Alexandra - det er nok babyen din som presser på en nerve... kan forstå at det er ubehagelig ja!

Det er ikke fødselen som er i gang da? Hvis alt kommer med gjevne mellomrom, mener jeg. Kan jo kanskje høres litt sånn ut også da.
Satser på det går bra uansett hva det er [;)]

det er nok mulig at babyen ligger å klemmer på isisjasnerven. da er det vondt rett etter man reiser seg opp,går trapper osv.jeg har fått sånn i perioder siden 6mnd.smerten kan komme å gå alt etter som hvordan nurket ligger.

hvis du  er veldig usikker så ring til jordmora di eller til fødeavd. Der får du sikkert svar.

Dette du beskriver med smerter og illinger nedover en eller begge beina, har æ hatt siden 1 uke før jul. Det e bekkenløsning på mæ da, og det er jo helt normalt at bekknet løsner mer på slutten av svangerskapet, dette før og lette trykket under fødsel.

Men har merket en annen type smerter nå i det siste eller i går....Slimproppen gikk, og da fikk æ en annen form for smerter og iling nedover ryggen-halebeinet-og utover i beinan. Skulle nesten ikke klare og bevege fotene.....Vet ikke, men tett før her ja, e omtrent sikker på det[:D]

Back
Topp