smerter i rygg og mage

kasti

Blir kjent med forumet
jeg sliter så med vondt i korsryggen og verk frem til nederst i magen, på hver side. vondt.. har aldri hatt eggløsningsmerter i og med at jeg har gått på pillen men etter hva jeg har lest kan det kjennes ut som det er slike smerter. men nå har jeg hatt dette i hallannen måned, så det kan jo ikke være ELsmerter da..
lurer på om noen har hatt det lignende, om det kan være noe i forbindelse med p-pilleslutt? slutta på pillen i begynnelsen av september

kan jo virke som det er noe med at kroppen "tuller" litt da etter p-pilleslutt..
får avvente å se, fortsetter det kan det jeg høre med legen..
tar disse her eggløsningstestene nå og har ikke hatt EL til nå denne syklusen ihvertfall..men håper den snart kommer:)

Har det akkurat sånn jeg også, og jeg slutta på piller i august!

Gynokologen sa at det var fordi eggstokkene "våkna" igjen etter å ha vært i dvale.

Skikkelig kjipt med disse plagene, men hvis det må til får å fungere normalt igjen så må vi vel bare leve med det!!

Lykke til i allefall!

M

Gynokologen sa til meg at det så ut som om det var normal aktivitet i eggstokkene!

men om han kunne se om det var El på gang vet jeg ikke. Vet ikke helt hva "normal" aktivitet er liksom. Jeg mistenker jo at jeg ikke har EL enda pga av at syklusene mine er så lange.

Vei og velkommen. Du kan ha hatt eggløsning selv om du testet negativt på EL-testene. Jeg testet negativt, og er likevel blitt gravid.

normal aktivitet kan vel tolkes som at EL kommer som den skal kanskje.
disse ELtestene er ikke alltid til å stole på altså..
jaja vi får bare hoppe i høyet og kose oss masse og håpe på at det beste skjer, nemlig å bli gravid =)

Back
Topp