Smerter i puppene

Mini88

Flørter med forumet
Nå er jeg 18,5 uke! Puppene gjør sååå vondt! Vokser og vokser og masse kuler i dem! Tredje barnet og kan ikke huske det har vært så ømt så lenge de andre gangene:/ Hvordan har dere det?

Ømme er de. Men ikke vonde hele tiden liksom.
Kan det være melken som lager kluss?
Prøvd med varmeflaske for å se om det hjelper?

det stikker mye, spesilet i høyre. men hjelper med varm dusj når det blir for ille :)

Pass på så dere ikke får brystbetennelse damer[emoji57] Man kan få dette under graviditeten også. Legg på varme kluter og masser godt etterpå. Det kan hjelpe. Og pass dere for trekk[emoji846]

Har gått over til ammebh berre for komforten, men burde nok kjøpt noko nytt som er plass å vokse i (hehe). Er berre 15 veker, så er litt spent på om dei blir noko større undervegs [emoji23]

Kan man få det i graviditet??

Ja man kan visst de har jeg hørt[emoji849] Men usikker på om dette er kun på slutten av svangerskapet eller ikke[emoji848]

Så lenge det er melk i brystet kan en få brystbetennelse.
Og de fleste er vell allerede begynt å få råmelk.

Jeg merker ikke noe tilr råmelk enda[emoji848] Kommer ingenting når jeg klemmer enda[emoji43]

Førstegangs?

Kom senere hos meg med nr 1 enn 2 og 3.

Næi er nr3 men er 9 år siden sist så er lenge siden[emoji3][emoji85] Åsså har jeg lagt inn silikon siden sist så mulig det er derfor?[emoji30]

Back
Topp