Smerter i mellomgulvet/ribbein. Uke 20.

Ønskespire90

Andre møte med forumet
Hei. Jeg sliter med mye smerter i mellomgulvet og ribbein på venstre side. Har prøvd galvison noen dager nå uten forbedring pga trodde dette var magesyre. Er det noen som har det slik? (Skal til legen om 4 dager,Så tar det selvfølgelig opp der også). Kjennes ut som musklene rives fra hværandre,Og ribbeinene er super vonde..IMG_9117.jpeg
 
Uff det høres ikke godt ut! Det kan være luft. Når jeg hadde smerter i det området som gravid var det gallestein :bag: Men det er ikke spesielt vanlig! Tror ikke det er det. Blir spennende å se hva legen sier.

(så fin du er, fine magen :Heartred)
 
Hei! Jeg har ikke disse smertene, men svigerinnen min hadde noe lignende fra uke 17 og fram til et par uker før fødsel for henne var det absolutt verst om ettermiddagen/kvelden, på formiddagen var det nesten ikke vondt. Hun var til all verdens undersøkelser på sykehus samt kiropraktor, men ingen fant noe galt. Etter fødsel har det ikke vært antydning til smerter. For henne hjalp det med varmepute og å legge seg ned når det var vondt ❤️
 
Hei! Jeg har ikke disse smertene, men svigerinnen min hadde noe lignende fra uke 17 og fram til et par uker før fødsel for henne var det absolutt verst om ettermiddagen/kvelden, på formiddagen var det nesten ikke vondt. Hun var til all verdens undersøkelser på sykehus samt kiropraktor, men ingen fant noe galt. Etter fødsel har det ikke vært antydning til smerter. For henne hjalp det med varmepute og å legge seg ned når det var vondt ❤️
Da skal jeg prøve varmeputer i kveld
 
Trodde det var luft og halsbrann, men er mer fysiske smerter/vondt og ømt‍♀️ på ul sa jordmoren at jeg må sjekke pga kan være gallestein dersom ikke galvison gjorde det bedre… kanskje det er det da
 
Uff det høres ikke godt ut! Det kan være luft. Når jeg hadde smerter i det området som gravid var det gallestein :bag: Men det er ikke spesielt vanlig! Tror ikke det er det. Blir spennende å se hva legen sier.

(så fin du er, fine magen :Heartred)
Trodde det var luft og halsbrann, men er mer fysiske smerter/vondt og ømt‍♀️ på ul sa jordmoren at jeg må sjekke pga kan være gallestein dersom ikke galvison gjorde det bedre… kanskje det er det da:inpain:
 
Trodde det var luft og halsbrann, men er mer fysiske smerter/vondt og ømt‍♀️ på ul sa jordmoren at jeg må sjekke pga kan være gallestein dersom ikke galvison gjorde det bedre… kanskje det er det da:inpain:
Æsj, ja det kan være det. Ingen fortalte meg at det kunne være gallestein når jeg gikk gravid sist, så jeg hadde voldsomme smerter og ingen visste hvorfor. Var tilogmed på et par kontroller for føden trodde jeg var i var i fødsel :smiley-ashamed004 Det var bare gallestein.. Håper de finner ut av det, så du slipper å gå sånn som jeg gikk :Heartred Min galleblære ble fjernet en ukes tid etter fødsel, da fikk jeg nytt anfall og ble prioritert siden jeg hadde en nyfødt.
 
Back
Topp