Smerter i mellomgulvet etter belastning på mage (delte magemuskler)

Lykkekløver

Elsker forumet
Januarlykke 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Aaah skulle ut av sofaen fra en veldig ugunstig posisjon og glemte meg av mtp å bruke magemusklene. Er 28 uker på vei og idet jeg strakk meg oppover «smalt» det liksom med intens smerte rett ovenfor navlen og opp til start av brystene.

mer framdeles vondt med en hard kul. Er dette farlig eller kan det vente til legen imorgen? Ikke keen på noe legevakt. Babyen beveger seg fint, vare smertefullt i «magen» ikke livmoren.

gravid altså, what a job :shifty::banghead::woot:
 
Kan det vær brokk?
Tenkte det samme...

Tror kanskje det. Bør komme meg til legen, er framdeles en kul der, smertefullt og vondt. Føler meg også generelt i elendig form, men det er ikke noe nytt.

Jeg føler som om magen skal sprenges, jeg har en kul/klump ca 2-3 cm over navlen og jeg trodde først det var babyen men den er hard, konstant og vond. I tillegg så føler jeg meg stappfull hele tiden nå - på tross av at jeg knapt har spist noe.

Skal ta en tur imorgen, vært sengeliggende idag. Følte meg sånn passe igår, men måtte bære sønnen vår en del pga nyinnkjøp av sofa og opptatt pappa, og igår kveld, natt og idag har jeg hatt en god del smerter. Sukk. Ville ikke overrasket meg, denne jentungen har gjort livet mitt bra skjipt så langt XD
 
Tror kanskje det. Bør komme meg til legen, er framdeles en kul der, smertefullt og vondt. Føler meg også generelt i elendig form, men det er ikke noe nytt.

Jeg føler som om magen skal sprenges, jeg har en kul/klump ca 2-3 cm over navlen og jeg trodde først det var babyen men den er hard, konstant og vond. I tillegg så føler jeg meg stappfull hele tiden nå - på tross av at jeg knapt har spist noe.

Skal ta en tur imorgen, vært sengeliggende idag. Følte meg sånn passe igår, men måtte bære sønnen vår en del pga nyinnkjøp av sofa og opptatt pappa, og igår kveld, natt og idag har jeg hatt en god del smerter. Sukk. Ville ikke overrasket meg, denne jentungen har gjort livet mitt bra skjipt så langt XD
Ja, kom deg til legen for en sjekk! Høres ikke noe godt ut ❤️
 
Tror kanskje det. Bør komme meg til legen, er framdeles en kul der, smertefullt og vondt. Føler meg også generelt i elendig form, men det er ikke noe nytt.

Jeg føler som om magen skal sprenges, jeg har en kul/klump ca 2-3 cm over navlen og jeg trodde først det var babyen men den er hard, konstant og vond. I tillegg så føler jeg meg stappfull hele tiden nå - på tross av at jeg knapt har spist noe.

Skal ta en tur imorgen, vært sengeliggende idag. Følte meg sånn passe igår, men måtte bære sønnen vår en del pga nyinnkjøp av sofa og opptatt pappa, og igår kveld, natt og idag har jeg hatt en god del smerter. Sukk. Ville ikke overrasket meg, denne jentungen har gjort livet mitt bra skjipt så langt XD

Fikk du sjekket det opp?
Håper det går bedre med deg ❤️
 
Fikk du sjekket det opp?
Håper det går bedre med deg ❤️
Ja det gjorde jeg! Har mild brokk, så må være ekstra forsiktig og ikke belaste. Holde øye med den. Så lenge den ikke er vond eller det blir tarmslyng så gjøres ingenting. ser litt rart ut da!
 
Ja det gjorde jeg! Har mild brokk, så må være ekstra forsiktig og ikke belaste. Holde øye med den. Så lenge den ikke er vond eller det blir tarmslyng så gjøres ingenting. ser litt rart ut da!

Kjedelig med brokk, men bra at du fikk sjekket det opp og fikk svar, så du vet hva du må passe på framover ❤️

Jeg fikk navlebrokk under graviditeten med nr 1, har det fortsatt, ble heldigvis ikke verre med nr 2 :hilarious:

Hvis du er heldig, så trekker det seg kanskje noe tilbake av seg selv etter fødsel:)
 
Back
Topp