Smerter i magen

Deez

Glad i forumet
Jeg er 36+4 uker på vei. Jeg fikk i kveld kl 22, mensen liknende smerter nederst i magen kombinert med stikking. Det gikk over etter noen minutter. Kl 12 fikk jeg det samme bare at smertene var mye mere intens enn sist, sinnsykt vondt faktisk . Det varte kanskje i 1 min. Har ikke hatt noe siden da. Hva kan dette være?? 

Har forresten ringt føden. Hun sa bare at hun ikke kunne hjelpe meg uten å se på meg og at jeg skulle komme inn dersom det kom tilbake. Men jeg lurer sånn på hva det er. Jeg er førstegangs fødene og aner ikke hvilken type smerte som er normalt.

ORIGINAL: Arianne SmartASS

Er vel individuelt hvordan det føles, men mine rier satt iallefall kun der du nevner. Så tidlig iallefall[:D]

Men skal det gå 2 timer mellom hver gang om det er rier? :p

ORIGINAL: arquinne

Kanskje du har litt vondt fordi det modnes. Du får håpe på en rolig natt, og heller ringe føden om det skulle skje noe mer. [:)]

Hva betyr det når det modnes? Hva modnes?

Høres ut som modningsrier, de modner livmora [:)] kroppen gjør seg altså klar, det er jo ikke lenge igjen [:)]

ORIGINAL: Deez

Kanskje du har litt vondt fordi det modnes. Du får håpe på en rolig natt, og heller ringe føden om det skulle skje noe mer. [:)]

Hva betyr det når det modnes? Hva modnes?

Jeg hadde en god del sånne smerter i ukene før fødselen. Litt stikking og ømhet osv, og det tror jeg kom av at livmora og livmorhalsen klargjorde seg til fødsel. Vevet blir mykere og mer tøyelig, og til slutt får du jo åpning, og fødselen starter.

Ah, okay :)

ORIGINAL: EdonaLarsen

Høres ut som modningsrier, de modner livmora [:)] kroppen gjør seg altså klar, det er jo ikke lenge igjen [:)]

Hoff. Syns det er alt for lenge igjen om det skal gjøre så vondt så tidli. Syns han kan komme nå jeg. Er lei av å være gravid nå! :p

Den skjønner jeg, det gjør vi alle kanskje [8D] virket som en evighet da jeg var førstegangsgravid
modningsriene mine begynte rundt uke 36, og han kom på termin [:)]

Åh, guuud! Håper jeg ikke får så vondt hver dag! Det var jo grusomt [&:]

Ta deg en varm dusj, det hjalp på meg.
Vet, det er vondt ,men all smerten er verdt det når du får se babyen din [:)]

Har akkurat dusjet. Det var deilig :D Hehe. Jeg tror det er verdt det. I aller høyeste grad! [:)]

Hehe, dusjer du med laptopen? [8D]
har en helvetes kynner nå forresten, måtte bare få sagt det [:o]

Haha, nei. Gjore det FØR jeg satte meg forran maskin da vettu [;)] Kynnere gjør vell ikke vondt? Vet ikke helt om jeg vet hvordan kynnere kjennes ut. Man kan ikke akkurat si at jeg har vært plaget med det gjennom svangerskapet.

Kynnere er når magen blir hard i noen sek.
Jeg har hatt så kraftige kynnere fra 5.mnd, blir vanskelig å puste normalt noen ganger [&:]

Hmm. Det har jeg aldri kjent noe til.. :p

Back
Topp