smerter i magen

x1xiza

Glad i forumet
eg fekk sånne skikkelig vonde smerter i magen idag..eg er ikkje i form, er så forkjøla også, verker i halsen og kroppen.
Men denne stikkinga i magen..huff[:'(] og brystene mine er sååå vonde og virker litt større...
magen trekker seg liksom innover, små kramper..kan dette vera positive tegn, eller noke farlig?
[:(]

Smerter i magen kan likegodt være et godt tegn, tror jeg, så lenge du ikke har uutholdelige smerter da[;)]

nei eg holder nok ut, men det er vondt og rart ubehagelig...

du får bare vente å se om et par dager.... kanskje du er gravid, men det finner du ut av da... lykke til i hvertfall.. og god bedring[:D]

God bedring, da, vennen min[:D]
Håper håper HÅPER at du har en liten baby i magen din[;)]

TAKK [;)]

Nå tror jeg ikke det er godt å være deg, iza. Hvis det er noe trøst så er det ikke godt å være meg heller. Bl har slått ut for fullt, så jeg klarer verken sitte eller stå. Men jobbe må man. Ikke bekymre deg for mye nå. Jeg har hatt veldig mye kramper i magen fra dag en, roet seg nå, og det har ikke vært farlig. God bedrings kos sendes til deg[:)]

Jeg håper det er en spire som forårsaker disse smertene dine Izamor[;)][:D] og ingenting alvorlig....

Hei, jeg hadde også slike smerter når jeg ble gravid. En stikkende rar smerte egentlig, veldig sterke magesmerter hadde jeg også. Tror jeg hadde vondt i magen hver dag i 3 uker.

Krysser fingre og tær for deg og håper du har en liten tass i magen[:D][:D][:D][:D]

DERE ER SÅ NYDELIGE ALLE SAMME HER! TUSEN TAKK! er litt betre no, og har spist masse IS!! NAM NAM!! godt for halsen..( godt med ein unnskyldning ) [:D]

Heisann!Håper det er en reke i magen din da [:D]

Jeg har også vondt i magen min fortiden, men det ligger liksom rett rundt navelen, og litt over... Tror ikke det er EL, for jeg er ganske sikker på at det har jeg hatt.. Testet positiv på en EL test, og i tillegg hadde jeg slike smerter jeg pleier å ha rundt EL...
Skjønner ikke helt hva det er, men tørr ikke å tenke på at jeg er gravid. For jeg er det ganske garantert ikke........Har prøvd i 15 pp, så jeg tviler på at det liksom skal skje nå.........................................

KRYSSER FINGRENE FOR DEG JAS!! IKKJE GI OPP! men forstår at du tenker sånn, men snart er det din tur! [:)]

Håper det ikke er en reke i magen din IZA[8D]
Håper det er en BABY i magen din[:D]

*klem*

takk vennen min!!!![:D]

Nei, må si meg enig med fiorelina, håper ikke der er noen reke i magen din! *grøss* Hehe! Men håper der er en liten spire til en baby! Krysser fingrene for deg iza! Vonde pupper er iallefall et godt tegn![;)]

Klem fra tullmusa!

TAKK IGJEN! [:D] har så mangen tegn at enten så LIDER EG AV EKSTREM BABYSYKE eller så SITTER DEN NO!
har vert svimmel og kvalm, , hodeverk, verker over alt! føler eg får ei influensa..blir verre og verre her[&o] er så SLITEN og trøtt, og sulten heile tida! verker, stikker om rommler i magen, treg mage, halsbrann...
MEN ALT DETTE KAN VERA ANDRE TING OGSÅ...[&o]

MEN HÅPER HÅPER HÅPER!!!!

HÅPER HÅPER HÅPER!!!!
for din del også, IZA.. at du er gravid, altså[;)]

Back
Topp