Smerter i magen

Vannlilje01

Flørter med forumet
I kveld opplever jeg ganske sterke magesmerter, kjennes litt ut som veldig sterke menssmerter.
Gutten i magen er veldig aktiv, men blir litt bekymret når jeg får sånne smerter:(
Jeg er i uke 25+6 i dag.

Er det normalt eller burde jeg ringe fødeavdelingen for å høre med dem?
 
Forsøk å slapp av. Ta deg en varm dusj, slapp av og la pulsen synke litt. Dersom det ikke blir noe bedre av litt søvn og hvile ville jeg tatt kontakt med jordmor/føden. Du kjenner jo mye liv :happy: Kan godt hende det bare er ligamentsmerter/voksesmerte.
 
I kveld opplever jeg ganske sterke magesmerter, kjennes litt ut som veldig sterke menssmerter.
Gutten i magen er veldig aktiv, men blir litt bekymret når jeg får sånne smerter:(
Jeg er i uke 25+6 i dag.

Er det normalt eller burde jeg ringe fødeavdelingen for å høre med dem?
Jeg hadde tatt en telefon og hørt hva dem sa:Heartred
 
Jeg har også hatt sånne smerter, og det er ubehagelig men for min del relativt kortvarig. Hvis det ikke er kortvarige, forbipasserende smerter ville jeg ha ringt sykehus så de kan berolige deg. Det er greit å få litt info da, så du slipper å bekymre deg!
 
Jeg hadde også veldig menssmerter i går (både i mage og korsrygg), i tillegg til veldig mange merkbare kynnere hele dagen og kvelden. Til tross for at jeg hadde en veldig rolig dag. Men var ikke kjempevondt, og det tok seg ikke opp i styrke, så jeg gjorde ingenting med det. Hvilte masse iløpet av dagen og tok en varm dusj før jeg la meg, og i natt har det vært rolig og fint. Ikke inni magen da, han som bor der er veldig aktiv :D

Hvordan gikk det med deg?
 
:Heartred
Jeg hadde også veldig menssmerter i går (både i mage og korsrygg), i tillegg til veldig mange merkbare kynnere hele dagen og kvelden. Til tross for at jeg hadde en veldig rolig dag. Men var ikke kjempevondt, og det tok seg ikke opp i styrke, så jeg gjorde ingenting med det. Hvilte masse iløpet av dagen og tok en varm dusj før jeg la meg, og i natt har det vært rolig og fint. Ikke inni magen da, han som bor der er veldig aktiv :D

Hvordan gikk det med deg?

Det gikk bra! Fikk kommet meg inn til en sjekk hvor dem fant ut at det var premature rier, men de fikk heldigvis stoppet dem:Heartred
 
:Heartred

Det gikk bra! Fikk kommet meg inn til en sjekk hvor dem fant ut at det var premature rier, men de fikk heldigvis stoppet dem:Heartred
Godt du fikk kommet deg på sjekk:wideyed: og at de klarte å stoppe det❤️
 
Back
Topp