Smerter i magen...

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Hei!
Var hos lege nettopp, og når han skulle måle magen, skulle han prøve å kjenne hvordan babyen lå. Legen trykte så hardt, rett oppå magen! Aldri fått vondt når jordmor har målt SF, men nå fikk jeg kjempevondt.
Dette er en time siden, og det er enda ubehagelig.
Lille sparker, men kjenner jeg er urolig for om legen ødela noe inni der:hungover: morkaken ligger foran, og nå svir det når jeg trykker meg selv på magen...
Noen andre som har opplevd dette?
 
Oi, det hørtes skikkelig skummelt ut! Jeg har ikke opplevd akkurat det, men regner med at hvis det hadde vært noe veldig feil så ville du kanskje ikke kjent så mye bevegelse? Skjønner uansett at det må være en ekkel følelse, og tror jeg hadde ringt noen for å høre om det er innafor med slik sviing/smerter hvis det ikke gir seg etter ei stund.

Skjønner virkelig ikke hvorfor han legen skulle være så hardhendt, når jeg var hos jordmor gjorde det ikke vondt i det hele tatt når ho målte og kjente liksom, og ho kunne fortsatt forklare akkurat hvordan baby lå.

Håper det roer seg når det har gått litt mer tid, og at du slipper masse bekymringer rundt dette. :Heartred
 
Høres ikke noe godt ut. Du kan jo ringe fødeavdelingen å høre hva de mener. Kanskje de har en forklaring på hvorfor det ble vondt til deg og om det er normalt. Aldri feil å ringe for å spørre:)
 
Back
Topp