Smerter i magen

Ønske.

Glad i forumet
Julikulene 2020
Kjenner jeg er litt bekymret.
For at det enten skal gå galt eller at det er noe annet galt. Hatt mye smerter ved bevegelse denne uka. I dag går det konstant og murrer føles hovent ish. Ikke sånn kjempe vondt men litt vondt. Vet jeg har relativt høy smerte terskel så om det fortsetter til i morra tror jeg muligens det blir en tur på legevakta eller noe håper ikke det går galt denne gangen er bare 2,5 mnd siden sist det gikk galt phu.
Bare lufte tankene kan ikke lufte de for samboer da han krise maximere alt

For at det enten skal gå galt eller at det er noe annet galt. Hatt mye smerter ved bevegelse denne uka. I dag går det konstant og murrer føles hovent ish. Ikke sånn kjempe vondt men litt vondt. Vet jeg har relativt høy smerte terskel så om det fortsetter til i morra tror jeg muligens det blir en tur på legevakta eller noe håper ikke det går galt denne gangen er bare 2,5 mnd siden sist det gikk galt phu.

Jeg hadde sterke smerter ved bevegelse forrige gang. Var på tidlig ul med mistanke om exu, men alt var bra. Det var nok pga hovne tarmer og mye luft.

Håper (og tror) det er noe helt vanlig for deg også:smiley-angelic003

Helt likt hos meg, er sykmeldt pga smerter. Var helt likt i forrige svangerskap, så jeg håper det er et godt tegn :p

Du er ikke alene! Føler meg overkjørt fra navelen og ned til livmor:bored: ikke konstant men er som at livmora er «for kort» så når jeg retter meg opp/beveger meg så drar jeg i den :p ikke direkte vondt, men uggent.. jeg blir også nervøs for om det er noe galt, men «alle» sier det er positivt og at det betyr at mini’n har det bra :)

Her er det heldig vis ikke sånn i dag. Phu
Hadde en MA i august så går liksom bare venter på at det skal gå galt snakk om og tenke negativt.
Skulle så ønske at legen sendte meg på tul i løpet av to uker da i uke 7/8 sluttet og vokse i uke 6/7sist.
Hadde vært så mye enklere om mann ikke viste mann var gravid før i uke 14 eller noe så mange bekymringer spart

Her er det heldig vis ikke sånn i dag. Phu
Hadde en MA i august så går liksom bare venter på at det skal gå galt snakk om og tenke negativt.
Skulle så ønske at legen sendte meg på tul i løpet av to uker da i uke 7/8 sluttet og vokse i uke 6/7sist.
Hadde vært så mye enklere om mann ikke viste mann var gravid før i uke 14 eller noe så mange bekymringer spart
Så bra at det har gitt seg:joyful: her har det gått mer over til å føle seg «øm» og støl:sour: håper det gir seg snart- man kan jo ikke la være å bli bekymret uansett!

Så bra at det har gitt seg:joyful: her har det gått mer over til å føle seg «øm» og støl:sour: håper det gir seg snart- man kan jo ikke la være å bli bekymret uansett!
Satser på at det gir seg til i morgen for deg også
Maser og bekymre seg for i disse tider

Fant forresten denne ; https://nhi.no/familie/graviditet/symptomsjekker/magesmerter-i-svangerskapet/. Den beroliget meg litt :happy:

Back
Topp