Smerter i magen

prøverpåandre

Betatt av forumet
Er det noen som plages med smerter i korsryggen? typ mensen smerter? Jeg har det ofte nå. Og veldig øm/Vondt nederst i magen. Kjennes ut som blæren konstant er full liksom. Og når jeg må skikkelig på do så gjør det vondt nederst i magen når jeg tisser. Vurderer å ringe legen, men jeg aner ikke hva som er normalt og ikke.

Det er nok helt normalt :)
Hvis magen blir helt stram og hard nederst kan det være kynnere. Ellers murrer det litt på grunn av ligamentsmerter.

Kan også være at du er litt forstoppet, så viktig å få i seg mye vann :)

Dette er nok ganske vanlig ja. Men føler du deg usikker eller bekymret, så skal du alltid ta kontakt med JM eller Lege :)
Litt for å berolige deg selv, og litt for å få en kyndig avgjørelse på om det er normalt eller ikke i ditt tilfelle :)

Tenker urinveisinfeksjon. Hadde kontaktet lege og levert inn en urinprøve for sikkerhetsskyld. Ikke bestandig man får typiske symptomer når man er gravid. :)

Man trenger ikke dra til legen for å sjekke etter uvi, hvis man synes det er en terskel for å dra til legen. Ta en hjemmetest og hvis det er utslag på den, ta med en urinprøve til legen.

Tenker urinveisinfeksjon. Hadde kontaktet lege og levert inn en urinprøve for sikkerhetsskyld. Ikke bestandig man får typiske symptomer når man er gravid. :)
Ja det tenkte jeg og så ville gått og få sjekket det hos legen for sikkerhets skyld :)

Man trenger ikke dra til legen for å sjekke etter uvi, hvis man synes det er en terskel for å dra til legen. Ta en hjemmetest og hvis det er utslag på den, ta med en urinprøve til legen.
Få man disse på apoteket ?? :)

Jeg har det også sånn der! Og jeg har vært å testa meg for uvi, men hadde ingen utslag. Kjennes ut som uvi når jeg tisser fordi det gjør vondt nederst i magen.
Våknet også flere ganger i natt fordi det var så vondt i magen på høyre side

Jeg har det også sånn der! Og jeg har vært å testa meg for uvi, men hadde ingen utslag. Kjennes ut som uvi når jeg tisser fordi det gjør vondt nederst i magen.
Akuratt det samme her, eneste som gjør at jeg føles gravid disse dager.

Helt likt her. Testet meg og, men det var ingen utslag. Men hadde en CRP på 16, som vil si jeg har en form for infeksjon. Og blod i urinen, det har jeg hatt siden dag en Tydligvis. Men de ba meg bare gå hjem, ta noen Paracet og slappe av.

Back
Topp