Smerter i magen

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Den siste uken følte eg at eg ble ømmere og ømmere nederst i magen, men tenkte at det bare var livmoren som strakk på seg. Men i går hadde eg en brennende følelse nederst i magen og kjente den trakk seg opp i ryggen og opp til mellomgulvet. Eg hadde en urinprøve stick her hjemme og tok den - og den viste mye utslag på den ene. Eg ringte legen og kom til time der i dag og HELDIGVIS for det. Han minste at urinveisinfeksjonen hadde gått så langt at den var på vei opp i nyrene! Eg fikk nyrebekkenbetennelse forrige graviditet så tenkte eg måtte være pro aktiv for å unngå det igjen!

Om ikkje oppkast hver dag, kvalme 24/7 og utmattelse var nok fra før av :sad010

Så bra at du så tegnene tidlig, og fikk time raskt. Masse god bedring til deg :Heartred

Fikk også beskjed om uvi , men ikke kjent noe til det. Og synes det var rart da jeg drikker og tisser en million ganger om dagen ... jm ville dyrke , så venter på svar regner jeg med....

Uff, det kan ikke ha vært noe behagelig :(
Godt du var obs og oppdaget det.

God bedring til deg :Heartred

Den siste uken følte eg at eg ble ømmere og ømmere nederst i magen, men tenkte at det bare var livmoren som strakk på seg. Men i går hadde eg en brennende følelse nederst i magen og kjente den trakk seg opp i ryggen og opp til mellomgulvet. Eg hadde en urinprøve stick her hjemme og tok den - og den viste mye utslag på den ene. Eg ringte legen og kom til time der i dag og HELDIGVIS for det. Han minste at urinveisinfeksjonen hadde gått så langt at den var på vei opp i nyrene! Eg fikk nyrebekkenbetennelse forrige graviditet så tenkte eg måtte være pro aktiv for å unngå det igjen!

Om ikkje oppkast hver dag, kvalme 24/7 og utmattelse var nok fra før av :sad010
Uff, masse god bedring! Bra du kjente igjen tegnene, da.

Back
Topp