Smerter i magen

Lillie

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Jeg har den siste tiden hatt mye smerter i magen. Ligner veldig på mensensmerter og kjennes over hele magen. Magen føles ofte veldig stram, så lurer litt på om dette kan være kynnere. Jeg har de siste dagene begynt å våkne midt på natta av at det er skikkelig vondt, og det stikker/sprenger på en måte. Vare ofte over lang tid. Noen som vet hva dette kan være? Er førstegangs, så usikker på om dette er normalt.

Hei, jeg har _mye_ og harde kynnere, dog gjør de ikke vondt, får innimellom press i hodet av de, men ikke menssmerter. Forandrer smertene seg hvis du endrer stilling? Jeg har innimellom vondt i rygg/lysk som kan forveksles med menssmerter, men disse forsvinner med en gang jeg endrer stilling, så da antar jeg at det bare er muskler/bekken som trøbler. Ville nok ringt føden og spurt, om så bare for å bli beroliget (rådet jeg aldri følger selv, hehe)! Håper det går over :-)

Jeg ville kontaktet føden, uten tvil. Sikkert normalt,men alltid bedre med en sjekk for mye enn forlite. Lykke til [emoji173]

Jeg har det hver dag. Har snakket med jordmor og hun sa at jeg hadde forskjellig grader av kynnere. Har mye vondt i magen og ryggen og har hatt det i flere uker. Hun sier at så lenge det ikke øker på å styrke, kommer med blødning eller vannavgang så var det ikke noe å bekymre seg for. Hun sa også at noe kunne være modningsrier. Er snart 36 uker, Så hvis fødsel skulle starte så kommer han jo bare Men hvis du er bekymret så ville jeg ringt føden!

Høyres ut som kynnere, men spørst litt kor vondt det gjer. Har sjølv kynnere som er ubehagelige og veldig likt som det du beskriver. Men om det gjer veldig vondt ville eg nok iallefall ringt jordmor.

Hei, jeg har _mye_ og harde kynnere, dog gjør de ikke vondt, får innimellom press i hodet av de, men ikke menssmerter. Forandrer smertene seg hvis du endrer stilling? Jeg har innimellom vondt i rygg/lysk som kan forveksles med menssmerter, men disse forsvinner med en gang jeg endrer stilling, så da antar jeg at det bare er muskler/bekken som trøbler. Ville nok ringt føden og spurt, om så bare for å bli beroliget (rådet jeg aldri følger selv, hehe)! Håper det går over :)

Når jeg får disse smertene legger jeg meg ned i senga og flytter meg i forskjellige stillinger, men smertene er der fortsatt.

Jeg har det hver dag. Har snakket med jordmor og hun sa at jeg hadde forskjellig grader av kynnere. Har mye vondt i magen og ryggen og har hatt det i flere uker. Hun sier at så lenge det ikke øker på å styrke, kommer med blødning eller vannavgang så var det ikke noe å bekymre seg for. Hun sa også at noe kunne være modningsrier. Er snart 36 uker, Så hvis fødsel skulle starte så kommer han jo bare Men hvis du er bekymret så ville jeg ringt føden!

Ok, da er det kanskje normalt sånn mot slutten. Er kun 32+3, så vil gjerne ha han inni der noen uker til. Kanskje det bare er et tegn på at kroppen gjør seg klar til fødsel. Men litt slitsomt hvis det skal være sånn hver dag/natt i +-8 uker til.

Ok, da er det kanskje normalt sånn mot slutten. Er kun 32+3, så vil gjerne ha han inni der noen uker til. Kanskje det bare er et tegn på at kroppen gjør seg klar til fødsel. Men litt slitsomt hvis det skal være sånn hver dag/natt i +-8 uker til.

Har du forsøkt fysioterapi? Jeg har det bedre når jeg går vært til behandling for bekkenet mitt! Bruker også å ta meg et varmt bad eller å bruke en oppvarmet hvetepose på. Hjelper litt på smertene :)

Har det på samme måte og endte med å dra innom føden. Ingen tegn til at fødsel hadde startet, men hodet lå ned og festet seg.

Har du forsøkt fysioterapi? Jeg har det bedre når jeg går vært til behandling for bekkenet mitt! Bruker også å ta meg et varmt bad eller å bruke en oppvarmet hvetepose på. Hjelper litt på smertene :)

Har ikke prøvd fysioterapi, føler ikke at det sitter i bekkenet, men over hele magen på en måte. Men jeg har badekar, så kanskje jeg skal teste om det hjelper neste gang jeg kjenner det :)

Back
Topp