Smerter i magen

Blomsterpiken83

Forelsket i forumet
Jeg er ikke helt i form om dagen og blir selfølgelig veldig bekymret for lille snuppa i magen. I går hadde jeg skikkelig tak med smerter øverst i magen. I dag har jeg ikke tak lenger men er fortsatt veldig øm øverst i magen. Jeg er også veldig slapp, litt kvalm og dårlig appetitt. Jeg har vært på ul i dag og alt så bra ut med baby ♥️
Ble enig med jormor at det antakelig er luftsmerter jeg har. Ville bare høre om det er noen andre av dere damer som har erfart noe slikt? Kjenner jeg er bekymret.

Har ikke hatt akkurat sånn, men ville bare si at det var godt at du har hatt både ultralyd og prat med jordmor :) Har du sjekket at du har nok jern for eksempel? Man blir hvertfall slapp uten det! Håper det gir seg snart hos deg <3

Jeg har hatt en del luftsmerter både før og under graviditet som har vert gaaanske smertefullt og til og med gjort at det har vert vondt å puste. Kan vær litt treg mage også. Det og kan gjøre vondt inni magen.

Jeg har hatt en del luftsmerter både før og under graviditet som har vert gaaanske smertefullt og til og med gjort at det har vert vondt å puste. Kan vær litt treg mage også. Det og kan gjøre vondt inni magen.

Hvor i magen hadde du vondt da om jeg kan spørre? Det er kun øverst i magen jeg har vondt. Tipper det er der tarmene ligger.

Har ikke hatt akkurat sånn, men ville bare si at det var godt at du har hatt både ultralyd og prat med jordmor :) Har du sjekket at du har nok jern for eksempel? Man blir hvertfall slapp uten det! Håper det gir seg snart hos deg <3

Ja jeg var ikke på ultralyd pga det men for å sjekke noe annet. Men jormor viste om det og jeg går ut fra hun hadde sagt det hvis det var noen grunn til bekymring. Hadde nok ikke tenkt så veldig over det hvis jeg ikke var gravid men man blir jo redd for at noe skal skje med lille når man ikke føler seg helt bra :(

Hvor i magen hadde du vondt da om jeg kan spørre? Det er kun øverst i magen jeg har vondt. Tipper det er der tarmene ligger.
Øverst og rett under ribbebeina.og ellers over alt i magen også. Spørs helt kor stoppen er :p hjelper å ligge seg ned på siden og massere på magen for å få det nedover. Har hatt magesår også, å det gjør vont der som mellomgulvet er omtrent, det er svært smertefullt og blir berre verre når det ikkje blir behandla.

Hatt smerter i magen tidligere men ikke på en stund. Men luft og tarmene er ikke alltid snille mot oss nå

Tusen takk for svar jenter ♥️ Jeg føler meg bedre i dag men har fortsatt dårlig appetitt. Har gått ned litt i vekt pga det og magen føles jo da mindre. Kjenner jeg er bekymret selv om jeg kjenner liv. Har heldigvis rutinekontroll hos jormor i morgen :)

Back
Topp