Smerter i magen

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Jeg er 8+0 i morgen, og har de siste dagene hatt økende stikking venstre nedre del av magen! Nå kommer det smertetak hvert tredje min ca, som varer i fire fem sekunder! Jeg ligger helt i ro på sofaen liksom. Ingen blødning, men blir nervøs siden det kommer så hyppig! Er dette bare ligamentsmerter liksom, eller er dette tegn på noe galt? :(

Vet dessverre ikke hva det kan være, har ikke kjent det. Ligamentsmerter har jeg kun fått når jeg har vært ute og gått litt og da forsvinner de igjen når jeg har satt meg ned. Ikke pleid å få det før siste halvdel av svangerskapet.
Lykke til.

Jeg er 8+0 i morgen, og har de siste dagene hatt økende stikking venstre nedre del av magen! Nå kommer det smertetak hvert tredje min ca, som varer i fire fem sekunder! Jeg ligger helt i ro på sofaen liksom. Ingen blødning, men blir nervøs siden det kommer så hyppig! Er dette bare ligamentsmerter liksom, eller er dette tegn på noe galt? :(

Ville gått til legen for å utelukke svangerskap utenfor livmor. Men tror ikke det er det heller. Du ville ha merket smertene lenge før uke 8 tror jeg.

Back
Topp