Rosa89
Rosa89
Eg har de siste dagene hatt smerter i venstre side av magen.Det er over navlen men ikke i ribbeina.Har også smerter som kommer og går i høyre siden og lett hodeverk.De på sykehuset sa at eg skulle ta kontakt om eg fikk mer smerter ( det var før smertene kom på venstre siden ) har ok bt på 123/81 målt før idag og ikke protein i urinen på Tirsdag hvertfall.
Bør eg kontakte føden pga magesmertene eller er det bare musklene som blir mørbanka?
Eneste eg kan se er at eg har plutselig noen veldig tydlige blodårer der eg har vondt.Har hatt litt feber før idag men den er borte nå..Siden eg går på sykehuset så ofte for kontroll vil eg liksom ikke ringe og gnåle der unødvendig..Hadde dere ringt?
Kjenner godt med liv i magen
Bør eg kontakte føden pga magesmertene eller er det bare musklene som blir mørbanka?
Eneste eg kan se er at eg har plutselig noen veldig tydlige blodårer der eg har vondt.Har hatt litt feber før idag men den er borte nå..Siden eg går på sykehuset så ofte for kontroll vil eg liksom ikke ringe og gnåle der unødvendig..Hadde dere ringt?
Kjenner godt med liv i magen