Smerter i magen

Freya

Elsker forumet
Akkurat nå som jeg skulle legge meg fikk jeg plutselig en sterk magesmerte. Den minnet meg veldig om etterriene jeg hadde etter fødsel nr 2. Skarp smerte i livmoren. Ikke luftsmerter. Fikk det bare da jeg lå utstrakt på ryggen, så nå ligger jeg med beina krøllet opp under magen. Kjenner ingenting nå.. Men ble ganske redd.. Noen som har opplevd noe lignende?

Jeg har hatt noen ganger hvor det liksom lyner gjennom livmor. Da ligger jeg i en krøll en stund også går det over. Har vært på ul etter det hvor alt var bra. Aaaaner ikke om det ligner på etterrier da, iom at jeg ikke har født før :p

Takk for svar. Jeg har også konkludert med at det var harmløst. Kjente ikke noe mer til det, og ikke har jeg blødd,.så da var det sikkert bare livmoren som vokste eller noe sånt.

Jeg syntes jeg får veldig mye rare vondter når jeg er gravid.
Jeg tenker det er normalt når magen vokser nå.

Ja, det er nok det. Var bare at jeg ikke har kjent den type smerte før, og har vært gravid to ganger før. Men kan jo være at det er nettopp derfor jeg kjente den type smerte. Er bare ett år siden jeg var gravid sist, så kanskje livmoren reagerer litt annerledes denne gangen.
Har i hvert fall ikke kjent noe mer. :)

Jeg også! Ble veldig bekymret egentlig! Har aldri født før heller, men etter lesing å dømme så virket det som rier :o. What nå liksom.. men er vel vanlig.. livmoren som vokser+ / øver seg på å føde leste jeg også et sted.. så leste jeg og at man kan ha vondere og kraftigere kynnere om man har uvi så lurer kanskje litt på om jeg har det.. fikk litt bakterie utslag på urin på torsdag men fortsatt ikke fått noe svar på om jeg skal kjøpe antibiotika... :(

Akkurat nå som jeg skulle legge meg fikk jeg plutselig en sterk magesmerte. Den minnet meg veldig om etterriene jeg hadde etter fødsel nr 2. Skarp smerte i livmoren. Ikke luftsmerter. Fikk det bare da jeg lå utstrakt på ryggen, så nå ligger jeg med beina krøllet opp under magen. Kjenner ingenting nå.. Men ble ganske redd.. Noen som har opplevd noe lignende?

Ei jeg kjenner hadde gjentakende smerter i magen som legen sa var ligamentsmerter! Kan jo være noe slikt..

Har også det innimellom, men det hadde jeg sist gang også så tar det hele med ro :)

Back
Topp