Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
De siste dagene har jeg kjent smerter i nederste del av magen som strekker seg ca fra hofte til hofte.. Mulig dette bare er at livmora strekker seg, men det er så ubehageligt og man blir jo litt bekymret..
Sliter også med smerter i magen nå om dagen. Men jeg tror jeg har mere mage knip. Sikkert på grunn av luft og fordøyelsen som ikke er som den pleier å være.
Dine smerter høres ut som livmoren som strekker seg for å bli litt mere beroliget så kan du ringe føden eller din lokale helsestasjon i morgen
Jeg har sånn jeg og. Kan kjennes ut som jeg har blåmerke som går fra hofte til hofte. Og om jeg nyser så strekker det skikkelig til. Som om jeg er kjempestøl.
Det er nok livmor eller ligamentbåndene som gir smerter. Jeg har også hatt det de siste dagene. Det kan gjøre skikkelig vondt. Jeg husker jeg var bekymret første gang.... Det varer som regel noen dager før det går over, kan komme flere ganger også....