Smerter i magen..?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Hmmm.. Jeg har den siste uka hatt murrende smerte i magen, ganske langt nede, men ikke så langt nede som tl skambeinet.. Mer i området rundt/ved livmor.. Men smertene er som knip, men ikke lik mageknipm mensmurringer eller de ligamentsmertene. Får liksom ikke forklart det ordnetlig heller, for er så uspesifikt..

Jeg har hatt de ''vanlige vondtene'', som ofte blir ramset opp fra jm og lege.. Men er liksom ikke likt dette...

Noen som har hatt ''ubrukelige'' smerter, som kan vita hva det KAN være..?
Er ikke kynnere heller..

(Hurra for god beskrivelse)

Trooor jeg har hatt noe lignende. Var vondt å sitte, litt som om noe var i klem, men samtidig ikke. :rolleyes:
Hadde det i noen dager, men idag ble det faktisk bedre. Aner ikke hva det var. Lurte litt på om det kunne være uvi, selv om jeg aldri har merket det på den måten før. Men siden det ga seg idag, så tror jeg det kanskje bare var noe hoven livmor eller noe? Eller muskler som plutselig ikke fikk plass, og som ble litt irriterte? Vet ikke jeg. Like dårlig til å forklare. :p

Trooor jeg har hatt noe lignende. Var vondt å sitte, litt som om noe var i klem, men samtidig ikke. :rolleyes:
Hadde det i noen dager, men idag ble det faktisk bedre. Aner ikke hva det var. Lurte litt på om det kunne være uvi, selv om jeg aldri har merket det på den måten før. Men siden det ga seg idag, så tror jeg det kanskje bare var noe hoven livmor eller noe? Eller muskler som plutselig ikke fikk plass, og som ble litt irriterte? Vet ikke jeg. Like dårlig til å forklare. :p
kjenner igjen forklaringa di og, kan virke som om det var ne av det samma. Tror ikke det er UVI, for det har jeg hatt, i mange former og farger, holdt jeg på å si.. Men det har aldri vært sånn her... :-/

kjenner igjen forklaringa di og, kan virke som om det var ne av det samma. Tror ikke det er UVI, for det har jeg hatt, i mange former og farger, holdt jeg på å si.. Men det har aldri vært sånn her... :-/
Nei, og hadde ikke smerter når jeg tissa eller noe. Så er nok ikke det, nei.
Nei, jeg kom vel fram til at livmora kanskje har hatt en skikkelig vokseperiode eller noe.
Ville spirt lege eller jm hvis det blir verre, eller det ikke gir seg. Men tror i mitt tilfelle at det var helt uskyldig, iallefall.

Nei, og hadde ikke smerter når jeg tissa eller noe. Så er nok ikke det, nei.
Nei, jeg kom vel fram til at livmora kanskje har hatt en skikkelig vokseperiode eller noe.
Ville spirt lege eller jm hvis det blir verre, eller det ikke gir seg. Men tror i mitt tilfelle at det var helt uskyldig, iallefall.
Satser på det er noe slikt ja.. Er sikkert uskyldig, bare fryktelig ubehagelig.. :-P

Det kan faktisk være bekkenløsningen som lager disse smertene også :)

Kan det..? Hmm. Kjennes liksom så muskulært, inni det myke- ut..? :p

Var tilogmed en sak på det i england, tror jeg. Hvor den ene avisbloggeren ble innlagt på sykehuset med sterke magekramper, murringer/knip og det de trodde var premature rier...og så var det bare bekkenløsningen som forårsaket det. De har kommet ganske mye lengre uti verden med forskning på pelvic girdle pain, eller bekkensmerter, og funnet ut at bekkenet er roten til mye ondt under et svangerskap.

Hei :)
Jeg har hatt slike smerter siden jeg fant ut av jeg var gravid. Legen min sendte meg til ul og der fikk jeg beskjed om at jeg har en cyste som ligger på den ene egglederen, og det mest sannsynlig er den som er grunnen for magesmertene :). Ufattelig plagsomt med slike smerter. Man bekymrer seg jo unødvendig nesten heletiden da. Håper smertene du har gir seg :)

Back
Topp