Smerter i magen

enriqua

Førstegangs mamma ♥
Flere som har smerter i magen? Det er mest rundt navle området, men også i andre deler av magen. Er en slags stikkende smerte, så lurer på om det kan være pga treg mage/forstoppelse. Noen som kjenner seg igjen?

Ja, jeg har masse vondt i magen her og der. Tolker det som klemming på tarm og organer,det er jo trangt nå. Det er nemlig utenom kynnerne,som jeg forøvrig også kjenner godt nå. :-)

Ja, det er godt mulig at det kan være det og! Behagelig er det hvertfall ikke :p

Jeg leste på en eller annen app at bebisen kan leke med navlestrengen. Drar litt i den liksom- kanskje det er det?
Jeg får treg mage som følge av kynnere, og det er ikke noe godt, men får ikke vondt rundt navleregionen...

Akkurat nå er det stikkende smerter på midten og begge sidene av magen, så gudene vet hva det er for noe :p

Her er det litt stikkende smerter øverst i magen...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men du merker det ikke på noe annet eller? tenker på dobesøk osv.. :)

Tenker jeg ringer legen imorgen hvis det ikke gir seg her.. for det er uutholdelig til tider.. klarer verken sitte , stå eller ligge

Kan være maserier kanskje? Skal til kontroll hos lege i morgen, så tenkte og høre selv hva det kan være:confused:

Er maserier konstante smerter?

Jeg fikk beskjed om å ringe føden i et skriv ved konstante smerter i magen :/

Usikker på om det er det, har kun lest om det. Men ville evt ringt føden for og være sikker

Back
Topp