Smerter i magen?

bella_lianda

Glad i forumet
Ligger her med helt syke smerter i magen (under ribbena og ned til navlen) Kjennes ut som om noen har bokset meg hardt i magen.. eller som å ha skikkelig hold bare midt på magen.. ?? Kjente det først på jobb idag og det varte en god stund, nå er det tilbake og det føles verre!!

Hva kan dette være??

Hmmm..

Disse smertene er ikke noe gode å ha.
Men i følge min JM er vist ikke dette noe  å tenke på el bekymre seg med mindre smertene vedvarer.
MÅ huske på at alt av mage/system er flyttet lengre opp...

Ja det føles ut som at alt er flyttet opp og til siden.. føler at det presser!! smertefullt!! Kan ikke huske at jeg hadde så vondt sist gang.. har ligget på sofaen i snart en time nå med konstante smerter.. shit!!

Huff da..

Hjelper vel ikke stort å skifte sitte/ligge stilling heller da regner jeg med...?

Det er vanskelig å si noe om hva det kan være. Alt fra forstoppelse til gallesten... Har du hatt gallesten før?

Smertene varte i flere timer igår kveld.. snille kjæresten varmet kluter til magen og til slutt måtte jeg ta en paracet.. endte med at jeg sovnet på sofaen og da jeg våknet var smertene borte! Ikke fått dem igjen heller!!

Back
Topp