Smerter i magen

Irmalina

Blir kjent med forumet
I helgen opplevde jeg store smerter i magen, og orket ikke annet enn å huke meg sammen i fosterstilling. Det varte i cirka en times tid tidlig morgen, så gikk det over. Siden da har jeg hatt små "stikkinger" bare...blir litt bekymret, men blir forsøkt beroet med at det er livmoren som strekker seg, såkalte "ligasmerter".  Har noen av dere opplevd det samme? I såfall høres det kjent ut?

Jeg har ikke opplevd så sterke smerter, men jeg har stadig mens liknende smerter...

Så sterke smerter har jeg aldri opplevd før. Ligamentsmerter har jeg hatt, men det er ikke så intenst. Iallefall ikke hos meg. Og det gir seg som regel når man bøyer seg litt fremover.

De eneste gangene jeg har hatt skikkelige magesmerter, har vært ved luftsmerter. Ligamentsmerter hadde jeg mye av forrige gang, men de vart aldri noe lenge. Bare stakk til i noen minutter. Denne gangen har jeg ikke kjent noen ting. Men husker jeg hadde litt forskjellige magevonder første gang, og min mor påsto at jeg ikke måtte forvente at det var smertefritt å gå gravid .... Veldig mye sympati å få mao 

Sniker meg inn her fra mai2012, for å trøste deg med at jeg hadde også så sterke smerter to ganger i graviditeten. Første gang var det skarpe smerter på venstre sida (ca. 6 uker på vei), som ikke ga seg før jeg hadde fått gått på do. Jeg bestilte tidlig UL for å avkrefte graviditet utenfor livmor, og det var heldigvis ikke noe galt. Det skjedde igjen når jeg var rundt 12 uker, men da visste jeg at dette kunne være luftsmerter, så etter en dotur så ble det bedre. Det var faktisk helt sinnsyke smerter, det hogg til og jeg falt sammen på gulvet i fosterstilling. Ikke veldig godt nei. MEN, det som hjalp meg var fiber og myyyye vann. Rett og slett tarmene som gikk tregt tror jeg. Au au.

Back
Topp