smerter i magen

nordlands pia

Glad i forumet
jeg gikk heile helgen med murring i magen å det kommer å går enda. snakket med jordmor i dag å fikk beskjed om at hvis det ikke ga seg måtte jeg dra på føden. vil ikke inn enda en tur. så skal se det ann. det er sikkert bare beisen som ligger å presser på livmorhalsen. men får følge litt med på dette. er det noen av dere som er plaget med murring i magen.

jeg og! men har bare tenkt at det er samme som var i starten av svangerskapet, altså bare vanlige mensmurringer liksom. men får kanskje spørre jordmor imorgen da!

Jeg har ikke murringer i magen, men kjenner det en sjelden gang i ryggen.... [8|]

Men jeg har veldig vondt i sidene på magen. Så fort jeg anstrenger meg bittelitt eller går mer enn 100meter, så strammer det så j........ Og det strekker helt fra nederst i lysken og opp til ribbeina. Det gir seg aldri før jge har fått sittet en langt stund og slappet av.....

sidene av magen har jeg også! veldig. og det gjør spesielt vondt når jeg trykker inn der! er det sånn du også har bobler? 

ORIGINAL: lykkeligemeg

sidene av magen har jeg også! veldig. og det gjør spesielt vondt når jeg trykker inn der! er det sånn du også har bobler? 

JA! Gjør kjempevondt hvis jeg trykker der! [:(] 

Back
Topp