Smerter i magen

cao

Forelsket i forumet
Er det flere som har smerter i nedre delen av magen?
Det er virkelig ikke beagelig i det hele tatt.
Det beste er å bare å bare ligge rett ut. Er dette normalt å ha så vondt?

Hmm, aner rett å slett ikke, for har ikke "vondt" sånn sett.. Men tror det er ganske vanlig.. Husk at det er mye som strekker og river nedi der [;)]

Så godt å høre, da behøver jeg ikke å være bekymret [:)]
Godt man har der å spørre [;)]

JEG!! Sitter å bekymrer meg over akkurat samme sak. Det gjør sikkelig vondt. Vondt og snu seg vondt å GÅ. Skulle jeg komme til å nyse som kommer det et lite skrik i samme sleng..

ORIGINAL: kricam

JEG!! Sitter å bekymrer meg over akkurat samme sak. Det gjør sikkelig vondt. Vondt og snu seg vondt å GÅ. Skulle jeg komme til å nyse som kommer det et lite skrik i samme sleng..

Akkurat helt likt ja, ikke noe godt i det hele tatt!!!

Syns det er litt "godt" jeg, for d minner meg om det som skjer inn i der, og da blir jeg så lykkkelig:-) hehe

ORIGINAL: Vaniljeisen

Syns det er litt "godt" jeg, for d minner meg om det som skjer inn i der, og da blir jeg så lykkkelig:-) hehe

Samme her! [:D]

ORIGINAL: Vaniljeisen

Eg slit med hoste etter at eg var sjuk forrige helg, og innimellom får eg skarpe stikk i magen. Samtidig har eg neste mensmurringar, så kvar gong eg går på toalettet venter eg nesten å sjå at TR har komt. Klarer ikkje heilt å fatte at testen eg tok i går var positiv!

Ja, av og til stikker det skikkelig hardt og føles ut som hele magen rives i fillestykker.
Står på jobb nå, og nå kjenner eg så vidt noe :-)

Back
Topp