Smerter i magen, noen som vet hva?

satserpånr3

Blir kjent med forumet
I går kveld ble magen min så hard at det gjorde så vondt at jeg ikke klarte å sitte, eller å ligge på rygg. Det er smerter som jeg egentlig aldri har følt før, akkurat som at det gjorde vondt for at magen ble hard. Jeg er førstegangs, så jeg har ikke peiling på hva dette kan være. Kan det være kynnere, premature rier? Det varer liksom, ikke med mellomrom, så jeg vet ikke om dette er normalt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres ut som kynnere du har. Det er helt normalt så lenge de ikke kommer regelmessig. Men hvis du føler deg veldig usikker kan du jo kontakte føden. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm okei :confused: har bare hørt før at kynnere ikke skal gjøre vondt, bare være ubehagelig. Men dette var så vondt at jeg måtte ligge i fosterstilling omtrent hele natta :p men lille i magen er svært aktiv nå så regner med det ikke er noe farlig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg opplever at kynnere både kan være ubehagelige, men også vonde hvis magen virkelig knyter seg til, men ikke i samme sjanger som skikkelige rier da, men nå har jeg høy smerteterskel, så det er jo stor forskjell hvordan dette oppleves også.

Høres uansett veldig ut som kynnere :) jeg har det jevnt og trutt til alle døgnets tider, har blitt vane på en måte :P

Men husk uansett at om du blir usikker og redd for at det er no mer på gang så er det bare å kontakte føden, ikke kjipt det, bedre en gang for mye enn en gang for lite :)

Mine kynnere er til tider litt vonde, men de skal ikke være supervonde! Hvis du får skikkelig vondt når de kommer, så hadde jeg ringt føden å spurt :)

Sniker litt fra oktober jeg. Om dette vedvarer ville jeg kontaktet føden. Mine premature rier var sånn nemlig.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp