Smerter i magen når jeg beveger meg.

Agnete

Forumet er livet
Jeg er litt over halveis på vei nå og har i det siste begynte å få skikkelig smerter i magen når jeg beveger meg. Det blir bare verre og verre om jeg ikke setter meg ned. Smerten sitter under på siden av magen. Noen som har opplevd lignende? Hva kan dette være?

Det har jeg hatt med de andre også, men kjennes ikke slik ut som i de tre andre svangerskapene. Men tanken har slått meg, kanskje det bare kjennes andeledes ut denne gangen :)
Hm, kan lønne seg å høre med jordmor hva hun har å si om det. Tror nok du har mer erfaring enn meg som er førstegangs, hehe :)

Jeg er litt over halveis på vei nå og har i det siste begynte å få skikkelig smerter i magen når jeg beveger meg. Det blir bare verre og verre om jeg ikke setter meg ned. Smerten sitter under på siden av magen. Noen som har opplevd lignende? Hva kan dette være?
Jeg har ofte vondt under litt på siden av magen når jeg går, og jeg mistenker at det har sammenheng med bekkenløsning som jeg har på samme side (symfysen).. tenker at det kan være refererte smerter fra leddet..

Tenker også ligamentsmerter. Men er ikke godt å vite. Siden smertene kun kommer i bevegelse så hører det ikke ut som noe alvorlig. Kan det være kynnere?

Tenker også ligamentsmerter. Men er ikke godt å vite. Siden smertene kun kommer i bevegelse så hører det ikke ut som noe alvorlig. Kan det være kynnere?

Kynnere er det ikke, fordi de har jeg enormt mye av gjennom dagen og er helt andeledes. Det er jo mer som rier..

Jeg har ofte vondt under litt på siden av magen når jeg går, og jeg mistenker at det har sammenheng med bekkenløsning som jeg har på samme side (symfysen).. tenker at det kan være refererte smerter fra leddet..

Det er jo også en mulighet, bekkenet er ikke smertefritt om dagen. Kanskje det er en sammenheng :)

Kommer det som strålinger eller er det konstante smerter?

Det er konstante smerter som blir bare verre og verre når heg beveger meg. Har vondt når jeg sitter også, men er veldig vondt når jeg er i bevegelse.
Skal til legen i morgen, så får høre med han, det er garantert ikke noe farlig bare lurer på hva det kan være :)

Det er konstante smerter som blir bare verre og verre når heg beveger meg. Har vondt når jeg sitter også, men er veldig vondt når jeg er i bevegelse.
Skal til legen i morgen, så får høre med han, det er garantert ikke noe farlig bare lurer på hva det kan være :)
Kan være bekkenløsning som nevnt. Men bra du skal til legen:) kanskje han har noen ideer:)

Høres ut som ligamentsmerter ja.

Jeg hadde helt sinnsyke smerter fra uke 20-30 ca. Kunne ikke gå tur eller noe uten at det gjorde sinnsykt vindt.

Plutselig gikk det heldigvis over igjen.

Jeg syntes bekkenbelte hjalp litt mot smertene :)

Back
Topp