Smerter i magen, likner på krampe/ magekatarr..

Mrs White

Forelsket i forumet
Siden i går har jeg hatt vonde smerter i magen - ikke i livmoren men i hele magen fra under brystene til rett under navelen.

Det er som jeg får kramper eller hvordan jeg skal forklare det, og kan nok sammenlignes ved magekatarr. Jeg tror det kun er fordi jeg er forstoppet, men fy så slitsomt! Jeg måtte gå hjem fra jobb ved lunsj og har nå ligget på sofaen i fem timer og sovet og hvilt meg. Og jeg er fortsatt slapp og trøtt.

Men nå begynner det å bli tid for mat hvis man skal se på klokken, men gudene skal vite at jeg ikke har lyst på NOE. Ikke en gang sjokolade frister. Noen som har opplevd dette (magevondt)? Noen som har noen gode tips på hva jeg kan spise?

Off, så kjedelig. Har en del vondt i magen og masse stikk og strekningsmerter for tiden, men ikke så lenge om gangen heldigvis. Håper det går over hos deg snart:)

kan være forstoppelse eller luftsmerter. Jeg opplevde det ei natt og det gjør syyykt vondt. Håper det går over. Prøv å drikk masse vann:) og beveg deg litt, gå en tur eller noe. funka på meg i allefall.

God morgen og takk for støtten deres!

Etter en ganske tøff dag, kveld, og natt så våknet jeg nå med en annen følelse i magen. Jeg tror det har gitt seg! *krysser fingrene*

Igår kveld fikk jeg ikke i meg mer enn to slurper suppe, fem gulerøtter og litt lakrits (for fordøyelsen). Jeg drakk en masse vann og gikk på do hele kvelden og natten :-)

Nå skal jeg opp å spise frokost så at den lille får mer næring! Ha en fin dag jenter!

Mrs White skrev:
Siden i går har jeg hatt vonde smerter i magen - ikke i livmoren men i hele magen fra under brystene til rett under navelen.

Det er som jeg får kramper eller hvordan jeg skal forklare det, og kan nok sammenlignes ved magekatarr. Jeg tror det kun er fordi jeg er forstoppet, men fy så slitsomt! Jeg måtte gå hjem fra jobb ved lunsj og har nå ligget på sofaen i fem timer og sovet og hvilt meg. Og jeg er fortsatt slapp og trøtt.

Men nå begynner det å bli tid for mat hvis man skal se på klokken, men gudene skal vite at jeg ikke har lyst på NOE. Ikke en gang sjokolade frister. Noen som har opplevd dette (magevondt)? Noen som har noen gode tips på hva jeg kan spise?

Har vært veldig plaget med dette, men ingen gode tips!! :-( Slitsomt er det absolutt!!

Har det på samme måte tror jeg.
Føles som jeg har sting i magen under brystet :(
Begynt å gå over nå,men kjenner jeg at jeg har det litt enda :(

Jeg trodde at det hadde gått over, men det har det ikke :-( Dog er det ikke like intensivt som i går eller torsdag. Tror fortsatt at det er en forstoppelse (om enn jeg har vært på do - unnskyld detaljer :-D) 

Når jeg får vondt så er det som om jeg er alldeles øm i magen. Men i dag har jeg prøvd å spise lite men ofte og jeg har kjøpt en pose svisker så at jeg kan få igang magen litt mer - hehe. Det ser ut å hjelpe litt i alle fall.

Huff ja, jeg har jo været veldig skånet fra ubehageligheter så dette er vel min greie da :-D

Har det slik nesten hver eneste kveld, kjennes ut som om jeg har forspist meg enda jeg ikke har gjort. Utrolig travelt. Magen blir også hard og stram.
Jeg pleier å legge meg i fosterstilling og vugge frem og tilbake, eventuelt å få typen til å stryke meg på ryggen. Det pleier å hjelpe meg hvertfall :)

Åh den her magekrampen tar nye vendninger hele tiden. Nå har jeg diaré isteden! Og er kvalm. Huff nå begynner jeg virkelig å tru at noe er skikkelig galt :-(

Back
Topp