smerter i mage

LilleRosina

Betatt av forumet
Jeg er i min første pp etter flere år med p-pille bruk. Har ikke testet positivt på el tester (mangler to dager), men har hatt sex hver dag den siste uka. Nå har jeg smerter nederst i magen. Ikke mens smerter men mer stikkene vondt spesielt når jeg går. På begge sider. Ganske ubehagelig.. Hva kan det være?? Noen som har opplevde noe lignende?[8|]

Hei du!
Det kan enkelt og greit være el-smerter. Jeg pleier i allefall å få vondt i sidene (litt på innersiden av hoftene) på den tiden. Noen ganger på begge sidene andre ganger bare på den ene.
Får håpe deter el på gang da og at du får en liten spire i magen i løpet av måneden.[;)]

Ja kanskje det...! Har hatt det i et og et halvt døgn... Litt spennende dette her da! Godt å ha et forum å "snakke med noen", ikke så lett å snakke med venninner når ingen andre vet at vi prøver...artig å holde det hemmelig!

Helt enig.
Jeg vil heller ikke snakke med venninnene mine om dette. Har ei som vet at vi prøver da. Fortalte henne for litt siden at jeg har hatt en spontanabort, men det var noen måneder etter det skjedde. Kommer ikke til å fortelle det med en gang jeg blir gravid igjen heller. Har litt tro på å vente til etter de magiske 12 ukene med å si noe til omverdenen. Er litt overtroisk der.

Er derfor også veldig glad for dette forumet. Blir jo til at man tenker alt for mye på dette her. Godt å få luftet litt tanker med andre enn mannen som blir litt lei innimellom......

Back
Topp