smerter i mage rygg

simones mamma

Flørter med forumet
ved siden av det og være kvalm så har jeg i et par tre dager nå vært litt plaget med smerter i rygg og mage. jeg hade en ma i januar hvor jeg var fire mnd på vei, er redd for at det er noe galt. men prøver og si at det bare er livmor og sånn som utvider seg, og at de smertene gjør meg nervøs. når jeg spenner meg blir jo sikkert smertene enda verre... har ikke time hos legen føre slutten av juni, og det er jo ganskelenge til... noen andre som har det sånn?

er du gravid nå da?? kor langt? dersom ja;kan meget godt vere livmora og bandene som strekker seg..er ganske vanleg med stikninger i magen !
du går sikkert å kjenner etter og da mereker ein jo alt..
forstår godt at du er nervøs da..
men kan du ikkje ringe sjukehuset om du er i tvil? det er difor de er her for oss!!

Hadde fulgt rådet til Teba ja,ring å få en time! Ikke noe å gå å uror seg for!
Men som Teba sier så er det veldig vanlig å ha srekk-smerter i lyskomr.

har ifølge kalenderen her termin 18 januar.. jeg ringer legen imorgen, spør om jeg kan få en time så jeg kansje kan slappe av litt

ja nå har jeg vært hos legen og fikk tatt prøve så de kunne utelukke urinveisinfeksjon... og så tok han en underlivsundersøkelse og kunne fortelle at livmormunnen var lukket. så han ba meg prøve og ikke bekymre meg så mye. han kjente på magen og sa at han syntes livmoren kjentes større ut enn tilsvarende seks uker. så han trur jeg er lengre på vei.. men jeg hadde jo blødning til tiden sist så det trur jeg ikke. men men godt og få høre at jeg ikke trengte og bekymre meg iallefall...

Kjmepegodt å høre at alt er bare fint![:)]

det same sa legen til meg og da eg gikk med lisja,,han spekulerte faktisk i om det kunn vere fleire!!
godt at alt er bra ihvertfall..
fant de ut kor blødningane kom ifra da?

You must log in or register to reply here.
Back
Topp