Lillemirakel<3
Flørter med forumet
Det hele begynte på onsdags kveld med kynnere som kom hvert 10 min og som var smertefulle. Holdt på i ca en time før det gav seg. I går var alt normalt. I dag kom det smertefulle kynnere igjen hvert 5 min, holdt på i ca 30-40 min før det roet seg. Etter dette har jeg hatt kynnere som kommer og går, men disse er "normale". Altså kommer ikke regelmessig og er ikke vonde bare ubehagelige. Men jeg har hatt en mensen lignende smerte i magen og ryggen (mest på høyre side) så og si konstant etter dette. Når jeg kom hjem fra jobb økte det i smerte og jeg ringte til føden for å få råd. Fikk snakke med en jordmor som sa at dette hørtes ut som kynnere og at murringen jeg kjente på nå var livmoren som var sliten. Fikk beskjed om å ta 1grams parasett og slappe av. Dette kunne jeg repitere etter 2timer om jeg hadde mye kynnere, eller etter 4timer om jeg bare hadde murringer. Etter mye om og men og litt diskusjon med sambo tok jeg en tabelett. Det har nå gått 1,5 time og jeg har så og si ingen effekt av smertestillende. Den har tatt toppen av smertene men langt i fra så mye som den burde/jeg hadde sett for meg etter hva jordmor sa.
Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd noe lignende? Ønsker ikke å ringe unødvendig til føden når jordmor egentlig har sagt hva dette er. Altså blir smertene verre eller noe skulle forandre seg så må jeg jo ringe tilbake og høre. Men tenkte jeg kunne høre her om noen har opplevd det samme mens jeg venter på at smertene forhåpentligvis avtar snart.
Er i uke 27+4 så er ikke helt ønskelig med fødsel enda.
Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd noe lignende? Ønsker ikke å ringe unødvendig til føden når jordmor egentlig har sagt hva dette er. Altså blir smertene verre eller noe skulle forandre seg så må jeg jo ringe tilbake og høre. Men tenkte jeg kunne høre her om noen har opplevd det samme mens jeg venter på at smertene forhåpentligvis avtar snart.
Er i uke 27+4 så er ikke helt ønskelig med fødsel enda.