Smerter i mage og korsrygg

bridgemamma

Forelsket i forumet
Er det vanlig? Føler ikke jeg kan løpe til legen med det første. Derfor spør jeg heller kloke hoder her inne[8|] Er jo bare 4 uker på vei[:)]

Jeg hAr så syyykt vonde mens smerter, altså det føles som om jeg skal miste eller at noen drar i en gummistrikk å så slipper den. Begynt å få litt vondt i korsryggen. Men sliter med en prolaps fra før av. men det å ha vondt i maven har jeg fått høre er heeeelt vanelig, så jeg har klart å slå meg til ro på det.

jeg har også murrende mage smerter og vondt i kors ryggen. Er nok vanelig[:)]

Takk jenter. Ble roligere nå[:)]

Det er sikkert helt vanlig[:D]

Selv merker eg ingenting tegn til graviditet! Men det gjorde eg heler ikkje med nr.1! med nr.1 så fant eg ikkje ut at eg var gravid før i uke 8, pga merka ingenting til det[8D] Så håper det er like normalt[&:][:)]

Jeg har også det, og det er visst helt normalt[:)]

Vi får prøve å slå oss til ro med det[:D]

Det er helt normalt! Føles som sterke menssmerter. Hadde det de første ukene jeg...

Sniker fra desember 2009

Har dette friskt i minne i fra min forrige gravidiet, og kan skrive under på at dette er helt normalt[;)] Jeg fikk vondt i både mage og korsrygg i fra uke 4. Ble da fortalt at magesmertene skyldes at livmoren allerede har begynt å vokse [:D] Svangerskapet gikk kjempefint og ut kom en
frisk og fin gutt 10 dager over termin[;)]

Det gjør så godt å lese det dere skriver[:D]

Har også det...[:)]Spesielt i ryggen..:Redd riene denne gangen kommer til å sitter der...[:'(]

Back
Topp