Smerter i mage & korsrygg!!

Kokle

Elsker forumet
Au au... Kjennest ut som eg har mens-smerter i korsryggen. Magen verker og, men er verst i ryggen. Er dette vanlig? Kan det vere sånne maserier eller kynnere? Har vart ganske konstant i 3 timer, blir plutselig veldig vondt, så roer det seg igjen. Kjennest også som eg har eit stramt belte rundt magen.

Nokon som kan svare?

Hmm... kan jo nesten høres ut som det er noe på gang??

har aldri hatt maserier så jeg vet ikke hvordan det er. om det ikke gir seg kan du jo ringe føden og spørre om å få en sjekk?
Lykke til i allefall [:D]

Høres ut som starten på noe? Hadde ringt føden jeg [:)] Lykke til!

Sånn det kjennes med rier det.
hvor mange minutter er det mellom hver, og blir de værre?

Tok meg ein varm dusj nettop, las at dersom smerten gav seg etter det var det som regel kynnere. Men merker at det kom tilbake rett etter dusjen. Trur kanskje eg berre skal legge meg litt. Er ei god stund mellom kvar gang altså. Men kjente det forverra seg med ein gang eg satte meg i sofaen, så holder litt på at det kun er vonde kynnere da. Siden det blir betre når eg reiser meg opp og sånn. Uff uff... Får håpe det går over!

ja da er det nok bare sterke kynnere.
du får legge deg nedpå litt[:)]

Er vel lit modning på gang :) Jeg fikk sånn for en liten tid tilbake, det holdt på i et og et halvt døgn!![&:] Men det ga seg jo :) Så regner med at det modnes å greier[:)]

Det er nok kanskje maserier.. Vist de ikke gir seg om du bytter stilling. Vist det gir seg er det bare kraftige kynnere. Vanlig å få det sånn på slutten. Kroppen gjør seg klar. [:D]

ORIGINAL: Kokle

Tok meg ein varm dusj nettop, las at dersom smerten gav seg etter det var det som regel kynnere. Men merker at det kom tilbake rett etter dusjen. Trur kanskje eg berre skal legge meg litt. Er ei god stund mellom kvar gang altså. Men kjente det forverra seg med ein gang eg satte meg i sofaen, så holder litt på at det kun er vonde kynnere da. Siden det blir betre når eg reiser meg opp og sånn. Uff uff... Får håpe det går over!

Kynnere blir jo stort sett bedre av å ligge å slappe av ihvertfall[;)] prøv det.
Rier kan gjøre mindre vondt av å være oppe å gå. Så ut ifra beskrivelsen er det jo ikke umulig det heller.
Men det kan jo være maserier. Har hørt at det kjennes ut som vanlige rier.

Er de du har regelmessige? hvis ikke ville jeg nok bare tatt det med ro[;)]

Jeg har hatt det samme. Har spesielt merket det etter sex.
Det har vart en dag og så har det gått over[:)] Vil tro det er modning.

No har eg sove eit par timer iallefall- Går heilt fint å ligge rett ut på ryggen, men med ein gang eg setter meg opp/ legger meg på sida kjem murringane tilbake, og eg får dette "stramme beltet" rundt magen igjen. Er nok berre ein forsmak på det som venter meg snart, kan ikkje sei eg gleder meg te det virkelig sette inn [;)]

Takk for støtte jenter, dåke e gode å ha når "det røyner på" [:)]

Back
Topp