Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så redd for at det er bekkenet, men da håper jeg det er som du skriver her!Hei!
Det kan hende du kjenner det fordi livmoren nå har nådd toppen av skambeinet, og da presser det litt på.
Det kan også være bekkenet ditt som krangler litt, så følg med det og nevn det for legen din om det blir vondere å gå.
(Husk folat!)
Jeg er så redd for at det er bekkenet, men da håper jeg det er som du skriver her!hadde ingen plager med bekkenet i forrige svangerskap, og har ingen problemer med å snu med/reise meg eller bevegeligheten generelt. Det hører vel også med dersom det skulle ha vært bekkenet?
Folat tar jeg, takk for påminnelsendet er jo så viktig
![]()
Var i lysken det startet forrige gang hos meg og det var bekkenløsning.
Begynte i lysken forrige uke (uke 13) denne gangen også og nå er det allerede skikkelig ille så sliter med å gå/stå etter kort tid. Kan bli krevende frem til desember. Gjør også vondt i skambeinet, men livmor er ovenfor der på meg nå.
Krysser fingrene for at du slipper! (Jeg fikk akupunktur hos fysioterapeut én gang i uken mot dette sist, og det hjalp veldig).
Nei, de smertene kjenner jeg godt til, er ikke detville tenkt at det er ligamentsmerter jeg, altså livmora som vokser og strekker seg, festene ligger i lyskeområdet