Smerter i lysken

tingeling1990

Glad i forumet
Stod å stekte kjøttdeig for 2 timer siden.. kjente da plutselig noe som nesten ploppet/kneppet i høyre lyske, ikke vondt.. nesten litt sånn jeg har følt når en cyste har sprukket, minus smertene.. etter dette har det kommet sinnsyke smertetopper inn i mellom.. de kan komme selv om jeg ligger i ro, står i ro, går osv.. stikker skikkelig.. nesten litt som at det stråler.. var i 2 sek ca.. noen ideer om hva det kan være?:s

Høres ut som det kan komme fra bekkenet. Var slik det begynte da jeg gikk med første. Har hatt det av og til denne gangen. Føles som å få en kniv inn i lysken, og kan komme helt ut av det blå.

Ga seg litt utover kvelden.. den lille hadde også snudd seg og sparket ned mot høyre side, noe som er veldig uvanlig da den lille sparker som regel mot venstre.. så kan være noe der.. fikk også noen ekstra smerter over symfysen utover kvelden, så kan være kroppen/bekkenet som sa i fra at jeg skulle roe meg ned :) har ikke merket noe i natt eller idag heldigvis :) bare litt ømhet

Ga seg litt utover kvelden.. den lille hadde også snudd seg og sparket ned mot høyre side, noe som er veldig uvanlig da den lille sparker som regel mot venstre.. så kan være noe der.. fikk også noen ekstra smerter over symfysen utover kvelden, så kan være kroppen/bekkenet som sa i fra at jeg skulle roe meg ned :) har ikke merket noe i natt eller idag heldigvis :) bare litt ømhet

Så bra det roet seg :)

Er nok alle trådene og nervene i bekkenet :) har det samme selv inni mellom!

Back
Topp