Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer for regelmessig. Skjer hvert 2. Minutt i mens jeg gårJeg har hvertfall noe ala det. Jm trodde det kunne være armer som slo nedover.
Kan det passe med deg?
Har både løsning og låsning, men de smertene har vært annerledes. Men får se om det vender tilbake i dag.Jeg fikk skikkelig vondt i lysken og omeng, en hel ettermiddag og kveld etter gravidtrening og fysioterapi pga bekkenløsning. Fysioterapeuten sa at jeg antagelig reagerte på behandlingen, og at bekkenløsning kan gjøre ille vondt i lysken også. Husker ikke at det kom regelmessig, heller mer ei konstant pine, men var svært vanskelig å gå, flytte foten frem. Kan det være bekkenløsning el bekkenlåsing du har?
Ellers er det mange gode forslag over. Får bl.a. ilende smerter i hofte, rumpeball og/eller lyske hvis babyen treffer en innertier på nervene neddi der. Blir nesten fotlaus i et øyeblikk.
Eller kan det være et ligamentbånd som er i strekk? Eller som foreslått så er det jo ikke umulig at det er tegn på at noe er på gang?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har ikke kommet tilbake i dag, så var nok bare den lille luringen som romsterte bort i noe ;-)Hvordan er det med deg i dag Kizy?