Smerter i lysken?

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Har den siste timen ikke klart å ligge eller sitte. Har forbigående ilende smerter nederst ved mage/overgang til innsiden av lårene. Høres dette kjent ut for noen?

Jeg har hvertfall noe ala det. Jm trodde det kunne være armer som slo nedover.
Kan det passe med deg?

Ikke at jeg vet om det kan være det, men hos mamma så satt riene i lårene heller enn i mage/rygg. Er smertene så "lange" at de kan være rier? Eller er det mer som korte stikk? Isåfall er det nok baby som trykker på nerver mens h*n jobber seg ned i bekkenet.

Har noe lignende om jeg og gubben har gjort litt sprell:p vært sånn siden uke 14 ca. Nå kan det bli sånn om jeg har gjort noe litt tungt også. Hatt det lenge?

Begynte i kveld kl 8 ca, etter en dag med mye mens smerter og nedpress. Og skjer med noen minutters mellomrom så lenge jeg går rundt

Jeg fikk skikkelig vondt i lysken og omeng, en hel ettermiddag og kveld etter gravidtrening og fysioterapi pga bekkenløsning. Fysioterapeuten sa at jeg antagelig reagerte på behandlingen, og at bekkenløsning kan gjøre ille vondt i lysken også. Husker ikke at det kom regelmessig, heller mer ei konstant pine, men var svært vanskelig å gå, flytte foten frem. Kan det være bekkenløsning el bekkenlåsing du har?
Ellers er det mange gode forslag over. Får bl.a. ilende smerter i hofte, rumpeball og/eller lyske hvis babyen treffer en innertier på nervene neddi der. Blir nesten fotlaus i et øyeblikk.
Eller kan det være et ligamentbånd som er i strekk? Eller som foreslått så er det jo ikke umulig at det er tegn på at noe er på gang?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg fikk skikkelig vondt i lysken og omeng, en hel ettermiddag og kveld etter gravidtrening og fysioterapi pga bekkenløsning. Fysioterapeuten sa at jeg antagelig reagerte på behandlingen, og at bekkenløsning kan gjøre ille vondt i lysken også. Husker ikke at det kom regelmessig, heller mer ei konstant pine, men var svært vanskelig å gå, flytte foten frem. Kan det være bekkenløsning el bekkenlåsing du har?
Ellers er det mange gode forslag over. Får bl.a. ilende smerter i hofte, rumpeball og/eller lyske hvis babyen treffer en innertier på nervene neddi der. Blir nesten fotlaus i et øyeblikk.
Eller kan det være et ligamentbånd som er i strekk? Eller som foreslått så er det jo ikke umulig at det er tegn på at noe er på gang?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har både løsning og låsning, men de smertene har vært annerledes. Men får se om det vender tilbake i dag.

Hvordan er det med deg i dag Kizy?

Back
Topp