Smerter i lysk/hofte

Nr3DaKanskje<3

Glad i forumet
Augustbarna 2021
Hei
Skikkelig smerter i lysk/hofte, helt øm på høyre side litt nedover fremside lår. Kom etter i går med noen runder med en slags krampesmerte.

Kjent for noen? Ligamentsmerter tro?

Skal sies at det kan være en blanding mtp at eg muligens har en prolaps i rygg. Og så er eg kvalm og må holde meg mye i ro - dårlig kombinasjon...

Smertelindring - tips?

:happy::happy:

Jeg sliter litt med smerter i hofter og lår. Ikke så mye som deg kanskje, men jeg merker at jeg kan "stivne" og få vondt. Innimellom føles det som jeg har ligget på en stein av smertene i hoften. For meg hjelper det å ligge og bytte stilling med en gang jeg merker at det blir litt ømt. Jeg har allerede investert i en gravidpute og den er fantastisk. Kjenner at hoftene får det bedre og det er digg for det meste. :)

Jeg sliter litt med smerter i hofter og lår. Ikke så mye som deg kanskje, men jeg merker at jeg kan "stivne" og få vondt. Innimellom føles det som jeg har ligget på en stein av smertene i hoften. For meg hjelper det å ligge og bytte stilling med en gang jeg merker at det blir litt ømt. Jeg har allerede investert i en gravidpute og den er fantastisk. Kjenner at hoftene får det bedre og det er digg for det meste. :)

Det var et godt tips - skal sjekke ut gravidpute :happy:
Takk :happy:

Det var et godt tips - skal sjekke ut gravidpute :happy:
Takk :happy:

Anbefaler virkelig gravidpute! Jeg har bb hug me, og elsker den. Finnes sikkert andre bra også :) mannen min stjeler den med en gang jeg ikke er der ;) brukte den mye i tiden etter fødsel også som støtte under amming osv!

Back
Topp