smerter i livmora

bjørk21

Forelsket i forumet
Jeg har i snart 3 dager hatt konstant smerte i livmora, ikke så masse at jeg ligger å vrenger meg av smarte , men så pass at det er irreterende. + d gjør veldig vondt med sammleie. er det noen som har opplevd d samme ? hva kan d ver ? trenger jeg å ver bekjymra for infeksjon ?

Har ikke opplevd det selv. Men en tlf til føden skader ikke, så slipper du å bekymre deg:) masse go bedring:)

Om du er bekymret så ring føden! Jeg hadde nok ringt. Kan være ingenting, men kan også være noe.

Infeksjon er det vel fare for bare hvis du har "tukla" oppi der eller at vannet har gått?
Men det kan være lurt å få en jordmor til å se på det ja ;)

Om du er bekymret så ring føden! Jeg hadde nok ringt. Kan være ingenting, men kan også være noe.

takk for svar begge 2 :) Probleme vist jeg ringer er at jeg sikkert må komme inn på føden en tur, å det kan jeg ikk pga er aleine med min sønn å har ingen som kan kjøre meg ut. så derfor håpte jeg det va noen her som hadde opplevd noe lingnene .

Infeksjon er det vel fare for bare hvis du har "tukla" oppi der eller at vannet har gått?
Men det kan være lurt å få en jordmor til å se på det ja ;)

har ikke pippling :O men jeg har jalfall ikke tukla oppi der XD , jeg har en sykdomm som gjør at jeg veldig lett får infeksjoner , derfor jeg fulger godt med, for når jeg får infekjson så er det vanskeliggere å bli kvitt den enn vist jeg ikke var syk.

Sikkert veldig lurt å følge godt med ja, heller det enn å bli syk uten å vite det..
Men om du f. eks drar til legen, kan legen ta en blodprøve som viser om du har en infeksjon på gang eller ei.

Men det hender også at det strekker seg endel i livmora, at det kan kjennes ubehagelig for noen, det er jo litt forskjell på hvordan vi opplever graviditeten og smerte/ubehag i magen.

Høres ikke noe ålreit ut å ha sykdom som gjør at du lett får infeksjoner da :(

Sikkert veldig lurt å følge godt med ja, heller det enn å bli syk uten å vite det..
Men om du f. eks drar til legen, kan legen ta en blodprøve som viser om du har en infeksjon på gang eller ei.

Men det hender også at det strekker seg endel i livmora, at det kan kjennes ubehagelig for noen, det er jo litt forskjell på hvordan vi opplever graviditeten og smerte/ubehag i magen.

Høres ikke noe ålreit ut å ha sykdom som gjør at du lett får infeksjoner da :(

ja jeg har jo hatt kynnere å normale mens smerter å sånn som jeg hadde sist graviditet, men har ikke opplevd smarte på denne måten. men vist d ikke går øve så får jeg ringe føden i morgen eller på mandag :)

d blir en vane sak :P bare håpe jeg sleppeer kaisersnitt , får infeksjon med all form for sying og opperasjoner. fikk infeksjon nedentil pga jeg blei sydd etter min første fødsel. men fikk den heldigvis vekk ;)

ja jeg har jo hatt kynnere å normale mens smerter å sånn som jeg hadde sist graviditet, men har ikke opplevd smarte på denne måten. men vist d ikke går øve så får jeg ringe føden i morgen eller på mandag :)

d blir en vane sak :p bare håpe jeg sleppeer kaisersnitt , får infeksjon med all form for sying og opperasjoner. fikk infeksjon nedentil pga jeg blei sydd etter min første fødsel. men fikk den heldigvis vekk ;)

Det er jo veldig dumt og vente med slike ting da, for det kan jo være noe alvorlig... Ville iallefall ha ringt føden og spurt, det kan jo være dem faktisk har svar som vi her inne ikke kan gi ! ;)

Det er jo veldig dumt og vente med slike ting da, for det kan jo være noe alvorlig... Ville iallefall ha ringt føden og spurt, det kan jo være dem faktisk har svar som vi her inne ikke kan gi ! ;)

det er sandt, snakte nettopp med min mann. vi ringer nok føden vist det ikke er vekke til i morgen :) takk for svar jenter :P

Lykke til. kanskje jeg får noen svar også da ;)

Slitet med smerter i maven, helt øverst :/

Håper det ikke er noe alvorlig, å at dem kan gi deg et svar.

God klem til deg

Back
Topp