Smerter i livmor

puzecath

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
livmorshinnen.. er dette normalt? er vell litt ekstra redd siden jeg har mistet en gang før, men fikk en skikkli bad feeling her...:(

Ettersom hva jeg har forstått, er det ikke unormalt med litt murringer og stikkinger i starten. Tror du bare må prøve å slappe av :)

Jeg var på min første kontroll i går og jeg er i uke 7 nå, jordmoren sa at dette er heelt normalt, så lenge du ikke har blødninger. Livmoren strekker seg og blir større for hverdag. Det er derfor man får "mensmurringer" og stikninger.
Som sagt er jeg i uke 7+0 i dag, og mine murringer har stoppet litt nå, men kjenner de fortsatt om jeg reiser meg fort opp, og en del rett før jeg skal legge meg. Men som hun sa ingenting å være redd for, dette er bare en kjempe fint symptom på graviditet om man ikke har blødninger. :) Jeg tror dette skal gå bra! selvom jeg tror alle vi her inne går med litt små bekymringer i starten av graviditeten ;)

stikking i eggstokkene ca kjennes det ut som her.. sist var det bare i venstre side,nå er det begge sider.. og vondt om jeg nyser eller reiser meg fort opp!! håper det er gode tegn!

satser på alt er iorden, må vell venne seg til kroppen ikke er slik som den var lengre :)

Back
Topp