Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det Har jeg og. Er bare væske i kroppen slik jeg har forstått det.. Er fingrene dine litt hoven?siste dagene våknet med smerter i alle fingerleddene. Flere som har der slik? Lurer på om det er relatert til graviditet, eller om det er noe annet som feiler meg...
Kanskje litt, men ikke mye...godt det er flere med samme plager. Da er det mest sannsynlig graviditeten som gjør detDet Har jeg og. Er bare væske i kroppen slik jeg har forstått det.. Er fingrene dine litt hoven?
siste dagene våknet med smerter i alle fingerleddene. Flere som har der slik? Lurer på om det er relatert til graviditet, eller om det er noe annet som feiler meg...

Jeg trodde carpal tunnel gikk på nervene ikke hevelser og vann i kroppen. Armen kan feks dovne bort eller fingre og for de fleste går det over etter fødsel, men noen må faktisk operere i etterkant.
Smerter i ledd er normalt pga hormoner. Det er samme årsak som gir bekkenløsning. Hevelser pga ødem kan og gjøre vondt, men da går det på mer enn bare ledd.
Håper det var oppklarende.
Jeg var redd det var leddgikt jeg, eller overbelastning pga strikkingOii jeg trodde det var fordi jeg går mye med krykker og belaster da fingrenefår det også om morgenen så går det bort utover dagen. Da har jeg en forklaring på det
![]()
hahaAh. Takk. Der lærte jeg litt merNesten enig med du. Carpal tunnel kan komme av hevelse ved ringbåndet rundt håndleddet, som så klemmer på nervene. Dette gjør fingrene numne, avhengig av hvilken nerve som blir klemt. Man kan også ha hevelse oppe ved albuen som igjen kan føre til numne fingre. Ved å bruke skinne får du en så nøytral vinkel som mulig i håndleddet slik at passasjen blir størst mulig.
Har også vondt i leddene i fingrene nå, og er ofte hoven om natta, så jeg har tenkt at det er det som gjør det.
Ah. Takk. Der lærte jeg litt mer![]()