Smerter i lårene

Lillie

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Har de siste dagene slitt med smerter i lårene. Kjennes på en måte ut som at jeg er støl, sånn man blir etter å ha trent. Har vært veldig lite aktiv i det siste, så syns dette er merkelig. Smertene er foran på lånene helt ned til knærne. Vanskelig å bøye seg ned og gå i trapper. Noen som vet hva dette kan komme av?

Mulig det kan være bekkenløsning? Hør med fastlegen om det kan stemme, kanskje du bør gå til fysio?

Mulig det kan være bekkenløsning? Hør med fastlegen om det kan stemme, kanskje du bør gå til fysio?
Kanskje det kan være det, ja. Har hørt at det er mange som har smerter i lårene i forbindelse med det, men da har det mest vært snakk om innsiden av lårene.

Kan høres ut som bekkenløsning ja, den kan vel slå ut på flere måter?! Ville hørt med lege uansett, sånne ting skal man jo være obs på uansett ☺️

Skal til jordmor neste uke, så får høre litt med henne da tenker jeg :)

Jeg fikk det samme nå faktisk :p smerter i låret, og det kjennes som låret låser seg.. mulig fordi livmor vokser nå? Oppdater gjerne tråden når du har fått svar :) jeg skal til km beste uke

Jeg har vært litt sånn, nesten som melkesyre, fysio relaterte det til bekkenløsninga. Fikk massasje og litt bøy og tøy der, det hjalp [emoji108]

Back
Topp